03.01.12

Memories

V srpnu jsem si koupila jednorázový foťák, že s ním vyfotím náš výlet do Berlína. Focení se ale protáhlo a film jsem dofotila až na konci prosince. Dnes jsem si šla pro hotové fotky a jsem docela nadšená! Hodně se jich vyvedlo a hlavně jsem po dlouhé době zažila takové to překvapení, co že mi z filmu vůbec vyjde! Rozhodla jsem se z toho udělat takové malé shrnutí druhé poloviny roku 2011.. 


srpen, kavárna Oukydouky
srpen, Berlín



srpen, rozkvetlý Jiřák
září, Mallorca 

říjen, afterparty po Hurts
listopad, koncert Tata Bojs
prosinec, Liberec



13 komentářů:

Markéta řekl(a)...

tata bojs! ty fotky jsou bozi <3

▲Tyna řekl(a)...

to jsou suprové fotky:))
to překvapení bylo na vyvolávání dycky tak super..:)

joss řekl(a)...

ha Jiřák, ten mám hned za rohem školy:)hezký fotky!

Ivet's perspective řekl(a)...

Ty jo, ty fotky maji uplne jinou atmosferu a provedeni nez z digitalu, rekla bych, ze hodne prijemna zmena, povedly se ti :)

www.ivetsperspective.blogspot.com

Michelle řekl(a)...

Ta první fotka je roztomilá :)

http://michellecakova.blogspot.com/

Lucia Petruchová řekl(a)...

Prvá fotka a ten prstienok sú skvelé, a aj tá fotka s kamoškami na Hurts afterparty sa vážne vydarila, tie sa mi páčia najviac!
Ach, to bývali časy, s jednorázovými foťákmi, ešte si pamätám ako malá :)

whatluciadid.blogspot.com

Jane řekl(a)...

To mi úplně chybí, ten excitement. Líbí moc!

nat řekl(a)...

Já sem vždycky nejvíc na světě chtěla jednorázovej foťák! a podvodní ještě! úplně jsi mě naladila, že si ho snad půjdu koupit a budu fotit ty důležitý věci a nechám vyvolat až někdy v prosinci 2012!

LeSimple řekl(a)...

moc dobréé

lesimple.sk

Daria řekl(a)...

wohoo..super..hlavne prve a druha

Lucije řekl(a)...

Super fotky :)!!
http://clamorousdreams.blogspot.com/

Katie řekl(a)...

díky! asi si ten jednorázový foťák koupím znovu!:) nebo se spíš pokusím najít svůj starý fotoaparát na film :)

cassidy řekl(a)...

filmy a pak to čekání na fotky prostě <33 miluju digitál a miluju úpravy fotek, ale tohle má prostě kouzlo :)