08.01.12

Sunday talks

Tento týden mi přišel Lomo action sampler, který jsem si objednala na Polaroid Love. Trochu jsem podlehla trendu fotit více na film než na digitál :) Každopádně zase bude chvíli trvat než vyfotím film, snad už ne ale půl roku jak předtím! Máte nějaký Lomo fotoaparát? Jaký? Ještě se mi moc líbí fisheye, uvažuju o pořízení :).

Pořád mám rozečtenou knihu Život od Keitha Richardse, jsem do toho úplně ponořená, škoda že nestíhám přečíst více stran denně. Taky jsem k Vánocům dostala životopis Patti Smith, na ten se extra těším! Čtete teď nějakou zajímavou knihu? Budu vděčná za všechny tipy :).



12 komentářů:

Jane řekl(a)...

Já mám už několik let acion sampler, kdy to ještě nebylo tak v módě a stálo to víc peněz, jen už v něm mám strašně dlouho nedofocenej film, že jo. Těším se na tvoje fotky a všechno nejlepší, Davide! :)

kristy řekl(a)...

Já fotím Holgou a a na prošlé svitky a výsledek je vždycky překvapení :-). Bohužel teď čtu jen skripta a učebnice. V Kindlu jsem měla nějakou dobu knížku Patti Smith v angličtině, ale je to hodně poetické, takže jsem tomu moc nerozuměla. Richards mě taky láká.

nat řekl(a)...

Kejto, ty jsi tak pěkná žena!!!!♥

Gába řekl(a)...

tak na tý fotce ti to strašne sluší :)

joss řekl(a)...

hezká fotka!

▲Tyna řekl(a)...

úžasná fotka!':))

Anonymní řekl(a)...

mám action sampler a asi mi obrátil život naruby, když se mi v něm tak nehorázně namotal film......... :D
zRádě

Kaj. řekl(a)...

Mám fisheye a je to nejvíc skvělý! Určitě si ho také pořiď :))

Markéta řekl(a)...

taky oslavuju Davida! :))
foť na filmy, objednavej u Polaroidů, pořiď si fish eye(doufám,že mi ho pak ukážeš!:)) a začni číst! :)
já čtu akorát tak národní hospodářství, protože čeká mě zkouška z ekonomiky.. :D

Katie řekl(a)...

Jane: tak honem dofotit film! já se pokusím taky co nejrychleji :D

kristy: ta knížka od Patti Smith co mám se jmenuje Just Kids, je to ono? měl by to být její životopis :)

nat: dííík <3

rádě: snad ti ho rozmotají no! určitě jo! já uvidím, jestli ho vůbec budu vyndávat sama, radši to nechám na profesionálech :))

M!: ty jsi šikovná, hezky se uč a já si tě pak někde na koncertě pěkně odfotím! :)) LUNO, Akropole?;)

Anonymní řekl(a)...

přijít do foto škoda a říct jim, co se mě stalo..... byl totální trapas dne.
zRádě

kristy řekl(a)...

jj, je to Just kids, právě začátek byl o dětství a fakt je to hodně poetický, ona je i básnířka, užij si to, já to musím fakt sehnat v češtině :-)