29.01.12

Sunday talks

Jaký jste měli víkend?
Můj byl fajn, včera jsem byla na zkoušce (v sobotu, nojono) a ta byla úspěšná, tak jsem ji šla trochu oslavit do Mama Coffee na jejich nejlepší kávu a lasagne a pak jsme šly s mou drahou Rádě do Uměleckoprůmyslového muzea na výstavu Pražské módní salony 1900-1948. Ta se mi líbila, spousta krásných šatů, opravdu jsme ocenily dokonalé zpracování, některé výšivky a krajky vypadaly fakt náročně! A pár z těch šatů bychom si klidně oblékly ještě dnes. Viděli jste tu výstavu?
Jinak ta zkouška ze sociologie v pondělí dopadla výborně, tak díky za podporu! První jednička letos v SISU :D.
Protože jsem zvyklá učit se různě po kavárnách (i doma samozřejmě, ale sedět celý den za stolem v pokoji/v kuchyni mě fakt nebaví) snažím se chodit i do nových, tentokrát jsem byla poprvé ve Friends coffee house v Palackého ulici v Praze. Znáte to tam? Poslal mě tam kamarád, že tam mají dobrou kávu a hezké prostředí a můžu to potvrdit. Tento týden mám další tři zkoušky, takže tam na mě budete moct natrefit :).
Dnes jsem si taky byla dát vyvolat fotky z Action sampleru, ale mám dojem, že z nich nebude vůbec nic, protože jsem do něj dala špatný film! :D Next time...

Fotka od Rádě, sobotní odpoledne v Mama Coffee, v pozadí Katie..:))

14 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

tak můj action sampler už je definitivně mrtvej... těším se na tvoje fota. zRádě

Jane řekl(a)...

Friends Coffee House jsme objevily s Finou na podzim a bylo to tam fajn. Takže ať jde učení. Já se hlavně potřebuju dostat offline, abych se naučila. Kavárny mě bavívaly, ale teď mám dojem, že je všude moc hluk na učení. :(

ver řekl(a)...

krasna fotografie:)

Katie řekl(a)...

Rádě: ojé,to mě mrzí! snad se ještě rozjede nějak!

Jane: jj, je to tam ok! podle mě je taky všude moc hluk, dnes jsem byla chvíli ve Sbux a řvalo tam dítě, no božíí :D

ver: děkuji, fotila má drahá Rádě

▲Tyna řekl(a)...

mňám :D

pipilotti řekl(a)...

na výstavě v UPM se mi nejvíc líbily dobový záběry z přehlídek, salonů a dostihů (Adina!)

nat řekl(a)...

Mňam!

Foly D. Sante řekl(a)...

aj ja som bola na tej výstave. Sa mi najviac páčili tie šaty, čo ležali a mali na sebe plno disko trisko vecí:)

a mňam tie koláčiky!!

cassidy řekl(a)...

Do Friends Coffee House mě poprvý zavedla Marietka a od tý doby je to můj domovskej podnik, strašně ráda tam vysedávám :))

Zrzavá Tereza řekl(a)...

máš krásný náhrdelník! odkud je? jestli to není tajné :))

Bbarbaa řekl(a)...

Již odpočítávám dny, kdy se na sebe obě vezmen tenhle hacafrak + rodrigéz tríčo + lindexí legíny a vyrazíme do ulic! :D

Jak ti to sluší tam v pozadí, Derpíno!

Cookie řekl(a)...

Ten kolacik vyzera super:) Ja som bola v SNM na vystave Nahliadnite :)
http://cookieswardrobe.blogspot.com/

Anonymní řekl(a)...

onen hacafrak hodnotím velmi, velmi kladně :D zRádě

Katie řekl(a)...

pipilotti: jo, ta adina tam! jsme taky čuměly! elegance sama, i s tou cigaretou :)

terr: je z asosu ze slev :)

dííky všem*