15.01.12

Sunday talks

Jsem doma v Rožnově a mám se tu skvěle :). Byla jsem navštívit známé, které jsem neviděla už skoro dva roky, což je neuvěřitelné, protože jsme se jinak navštěvovali co dva týdny (pořád se to děje, ale už beze mě no, to je tak, když se odstěhujete...). Byla jsem fakt ráda, že tam můžu být, zjistit všechny novinky a vyzkoušet všechna vína, co tam ten večer byla! :D

Taky mě ráno pěkně bolela hlava, ale to spravilo latté v kavárně s Martinem. Koho to kdy napadlo scházet se v sobotu v 10 ráno? :) Martin bude již brzy pořádat v Ostravě výstavu, dám vám o tom určitě vědět, kdo bydlí blízko by to neměl prošvihnout. Já tam snad taky budu.

V úterý jsem se rozhodla trochu podpořit své novoroční předsevzetí (více cvičit :) a koupila jsem si švihadlo, které počítá počet přeskoků a přibližně spálené kalorie. Švihadlo mě vždycky hodně bavilo, mám doma takové obyčejné, koupené ještě v hračkářství a tímhle jsem to posunula na trochu vyšší level. Doufám, že mě to jen tak nepřestane bavit. Koupila jsem ho v Tchibu.Dá se na něm taky nastavit časování, že chcete třeba skákat 10 minut a pak si dát přestávku, to ale nevyužívám, protože skáču na sestavu písniček a pauzy tam mám jinak :).

Poslední věc, co mě tak nějak zaujala je nová ELLE, která mi došla ve čtvrtek. Na obálce je napsáno - dárek ELLE taštička. Žádná mi nepřišla. Vám jo? Říkám si, že je to asi jedno, protože ty dárky v časopisech jsou většinou škaredé a vyhazuju je, ale co když tahle byla zrovna hezká? :D Hm? First world problems, já vím...:)

Tady mělo být video, ale protože jsem díky youtube musela už 3x restartovat bratrův počítač (co s tím zase má? :), tak krásný song bude příště! A pokud si chcete pustit něco super, tak tady

4 komentářů:

Jane řekl(a)...

Taštičku jsem neviděla, ale s tím odstěhováním se to znám, bohužel. Ale zase pokud jsou ti přátelé skuteční, tak ani to odstěhování vaše vztahy nepřetrhá, to vím z vlastní zkušenosti. A švihadlo juj!

olivia řekl(a)...

Mně taštička přišla, byla to ta samá co už byla loni, tahle: http://www.omlazeni.cz/shared_files/uploaded_new/23/231912/2263748_2_bazar.jpg

Takže mě to spíš nakrklo než potěšilo :)

xPlanetkax řekl(a)...

To švihadlo jsem taky chtěla! Musí to být brýma věc! Já si pořídila gymnastickou gumu a ta je taky parádní :))

http://makeup-and-beauty.blogspot.com/

Unknown řekl(a)...

Já bych doma cvičit asi nemohla. Nebo spíš bych se k tomu nedonutila... :/

http://deerwithorns.blogspot.com/