16.01.12

Christmas present

Asi nejmilejší dárek, co jsem tyto Vánoce dostala. Je to malý křišťál na stříbrném řetízku, od mámy. Nosím ho  nonstop, je variabilní a hodí se skoro ke všemu :). Pořád si ale zvykám, protože u mě není obvyklé mít něco na krku. Jaký byl váš nejmilejší vánoční dárek? A nemyslím jen letos :).


12 komentářů:

Lucia Petruchová řekl(a)...

Tak to je kráásne, aký milý darček. Môj najkrajší darček bol môj zásnubný prsteň, ak sa to dá považovať za darček :) Tiež ide k všetkému! :)

GIVEAWAY whatluciadid.blogspot.com

Zrzavá Tereza řekl(a)...

je krásný! můj nejmilejší byl obrovský polštář, který jsem už vážně potřebovala! :D

Katie řekl(a)...

Lucia: no, zásnubní prsten, to už je trochu jiný level! wow! gratuluju :)

Terr: to úplně chápu, já loni dostala deku, ze které jsem měla největší radost :D

Lucia Petruchová řekl(a)...

áno, deky sú tiež super darček, hlavne nejaké parádne plyšové a tak...:) Ďakujem za gratuláciu, bolo to už dávno, takmer 3 roky dozadu...No stále ide k všetkému! :)

Bbarbaa řekl(a)...

Zebří slipy! :DDDDDDDD

Pěkné, Kačubičko!

Lucia řekl(a)...

Ten je nádherný ! Taky nejsem zvyklá nosit něco takového na krku. Velký náhrdelník jednou za čas mi nevadí, ale řetízek ? To bych se pořád ošívala. Ale určitě si zvykneš, když je od maminky :)

http://code-of-fashion.blogspot.com/

Alice řekl(a)...

krásný je! mám podobný a taky ho nosím moc ráda :) a nejlepší dárek? asi letošní čtečka a pak taky netbook ze ktrého právě píšu :)

Amy řekl(a)...

Vypada dobre :) ... i ten retizek je takovy zvlastni :)
Nejlepsim darkem pro me byl parfem Chloe (nuda, co :D) a pak jeste ty nejvonavejsi darecky z Lushe :))

▲Tyna řekl(a)...

ten je krásný..:) úplně stejný akorát na kůži jsem dostala k svátku a taky ho věčně nosím:)) to je fakt skvělý dárek;)

Veronica řekl(a)...

krásný řetízek ♥ :)

Czech Blondýn řekl(a)...

Vypadá kouzelně,určitě ti bude slušet ! :-)

www.czechblondyn-blogspot.com

Katie řekl(a)...

Lucia: ahá, ale stejně! tak opožděná gratulace noo :))

Bárb: zebří slipy nemají konkurenci :D

Jinak díky všem,, jednou ho snad uvidíte i na mě :))