23.12.11

The best of 2011: kosmetika

Zase se blíží konec roku a mé každoroční rekapitulace :). Letos začnu kosmetikou. Už jsem narazila na několik takových článků a když jsem prohlásila, že to udělám taky, tak se mi dostala i reakce, že už takový článků stačilo, ne? :) Já myslím že ne, samotnou mě tipy na vaši nejoblíbenější kosmetiku moc baví číst, když nějakou věc vidím v takovém žebříčku víckrát, tak už tuším, že na ní něco bude! Vybírala jsem pečlivě, snažila jsem se toho nevybrat moc a myslím, že výsledek je docela uspokojivý. Takže here we go!

Pudr MAC Prem+Prime je transparentní (bílý) pressed pudr. Skvěle matuje a vydrží celý den (vyzkoušeno, ráno v 5 se namaluju a večer ještě vypadám celkem k světu :). Má i moc hezký třpytivý obal a zrcátko vevnitř jako bonus. 
O krémové tvářence Bobbi Brown jsem psala nedávno. Zamilovala jsem si ji, jen si musím fakt dávat pozor, jak ji rozmažu, ať nemám na tváři ostré kontury. Semtam ji použiju i na rty, když není rtěnka/balzám poblíž.
Oční stíny Oriflame Smoky Collection jsem letos používala úplně nejvíc. Béžová, světle a tmavě hnědá jsou ideální barvy pro mé (zeleno-modré) oči a dobře vypadají i s blond vlasy. Poslední dobou s nimi ale šetřím, zvykla jsem si dělat pouze oční linky, se kterýma se stále učím pracovat, ale brzy bude linka dokonalá! (Používám barvu sepia ink, která je tmavě hnědá).
Nejlepší řasenku vyhrála na celé čáře One by one Volum express mascara od Maybelline. Dělá krásně dlouhé a husté řasy. Sice se mi moc nelíbí ten obal, mám ráda jednoduché, černé, matné a podobné obaly, ale to tentokrát vůbec nevadí vzhledem ke kvalitě výrobku.
Z hromady rtěnek, které jsem si letos pořídila jsem nemohla žádnou NEJ vybrat (to bych musela vybrat všechny asi), tak jsem se rozhodla sem dát lesk na rty Lancome Juicy Tubes - 122 Rose Blossom, který jsem vyhrála v giveaway u Suzie. Krásně voní, dlouho vydrží a jemně se leskne.
Make-upy jsem letos stihla vyzkoušet dva a tenhle vyhrál na celé čáře. Bobbi Brown Moisture Rich Foundation SPF 15 (2.5 Warm sand). Make-up založen na žluté, nikoliv na růžové barvě, který perfektně sedne mé pleti. Na tvář si ho nanáším štětcem Angled Foundation Brush od ELF, který jsem koupila asi za 100 Kč a přijde mi perfektní :).
edit: nechtěně jsem vynechala scrub na rty z LUSHE :) ale ten už asi všichni znáte! Scrub mi přišel jako zbytečnost, ale stejně jsem si ho pořídila (byla jsem zvědavá, co na něm všichni mají) a teď ho používám tak ob den. Krásně vyhladí rtíky a jako přídavek ještě dobře chutná :)
Z tělové a vlasové kosmetiky jsem vybrala bio kokosový olej od Saloos, který je výborný na suchou pokožku - na lokty, kolínka a podobně. Potom sprej pro objem vlasů od kořínků od Elséve nebo nejlepší tělový krém od Vichy, který je krásně hutný, pěkně voní a jako bonus má superpraktickou pumpičku, takže je jednoduché s ním pracovat (ta však na fotce vidět není, že :). Poslední věcí je vanilkový natcake od Natálky! A nejen vanilkový, zamilovala jsem si všechny, vanilka mi ale asi nejlíp voní :).


Jaké jsou vaše kosmetické best of pro rok 2011?
Pokusím se doma vyštrachat i největší kosmetické katastrofy, abych vás třeba pobavila nebo i poučila :).


Na závěr bych Vám taky chtěla popřát klidné prožití Vánočních svátků, hodně pohody, žádný stres, pěkné dárky a prostě skvělých pár dní volna! :)

6 komentářů:

Martina Navrátilová řekl(a)...

Hezky sepsano, nepamatujes si jeste, kolik stal ten make-up Bobbi Brown? Vypada hezky a pokud je i dobre matujici.. :)

nat řekl(a)...

jůůůů natcake!

tak já snad taky udělám i když jsem toho moc nemělaaaa.

Mia řekl(a)...

Nejlepší příspěvek! :)
Půlku vlastním a za druhou půlku děkuji za inspiraci. :)

The Annette Vogue řekl(a)...

moc hezké :)) a ráda bych tě chtěla pozvat na můj magazín ,)

Nellie K. řekl(a)...

Opravdu je tady takových článků už dost..

Katie řekl(a)...

Martina: právě ten makeup není matující, spíše mi přijde, že je rozjasňující, určitě si na něj dávám ještě pudr (nos+čelo+brada), tak nevím, jestli by ti vyhovoval

Mia: však zrovna třeba tu řasenku jsem poprvé viděla u tebe, žejo a musela ji mít :D