05.12.11

10 Steps to Beauty

Když mi asi 2 týdny zpátky přišel mail s nabídkou spolupráce se značkou Bobbi Brown byla jsem velmi překvapená. Vždyť nejsem žádná beauty guru! Ale, kdopak by odmítl spolupráci s takhle vyhlášenou značkou a ještě v tu nejvhodnější chvíli - zrovna, když jsem přemýšlela nad tím, že bych se na blogu chtěla více věnovat líčení a make-upu obecně.
O osobě Bobbi jsem četla několik článků (naposledy myslím v některém z letošních čísel Marie Claire) a její příběh mě moc zaujal. Za několik let vybudovala kosmetický gigant, který stále osobně vede a pomáhá ženám po celém světě nejen svými tipy pro krásu, ale také charitativní činností.
Samotnou kosmetiku Bobbi Brown jsem nikdy předtím nevyzkoušela a i proto jsem celá nadšená šla na líčení v 10 krocích v parfumerii Douglas Na Příkopech. Účelem tohoto líčení není z vás udělat novou ženu, ale potlačit nedostatky a zvýraznit přednosti. Základem tohoto líčení je perfektně hydratovaná pleť jako dokonalý podklad. Jak takovýto postup podle Bobbi Brown vypadá můžete na vlastní oči vidět v tomto videu.



Já sama jsem měla dost dlouho problém najít správný odstín make-upu, který by mi seděl a nevypadal jako maska - thank you BB, problem solved! Vizážistka Bára našla můj odstín ani ne za minutu, prostým vyzkoušením několika barev na čele. Zatím jsem z tohoto make-upu nadšená, brzy očekávejte podrobnější recenzi.


Minulý týden jsem taky provedla reorganizaci v dekorativní kosmetice, pořídila jsem si na ni plastové šuplíčky a myslím, že moje koupelna konečně dostala nějaký řád. Chtěli byste můj nový styl ukládání kosmetiky vidět? Pokud by se mi to podařilo, ráda bych o tom natočila video. (To mě totiž láká už dlouho a toto je myslím jednoduché téma na začátek. :)
Myslíte, že je to dobrý nápad?


Na závěr jsem vám naskenovala svou face chart, což je karta na které jsou sepsány všechny produkty, které vizážistka během líčení použila. Tato karta je užitečná jak pro mě - abych si zapamatovala, co kam patří :), tak pro vizážistku, která si nechá koupii a při další návštěvě už ví, jaký odstín makeupu vám sedí , jaký produkt už jste vyzkoušela apod.

Bobbi Brown o líčení také napsala několik knih. Doufám, že se aspoň k některé z nich dostanu, abych prohloubila své kosmetické znalosti a samozřejmě se pak se všemi informacemi s vámi podělila.
Díky naší spolupráci si už brzy budete moci přečíst recenze na výrobky, mé tipy a pozvání na různé akce. Snad mi vyjde i nějaká soutěž pro vás :). 
A jaké jsou vaše zkušenosti se značkou Bobbi Brown? Znáte ji nebo o ní slyšíte poprvé? Vyzkoušeli jste nějaké produkty? Ráda si přečtu vaše tipy.

9 komentářů:

Finečka řekl(a)...

Já chci videošuplíčky!!

▲Tyna řekl(a)...

Slyším o tom poprvé, ale moc mě tahle značka z tvého povídání zaujala:) a šuplíčky nám rozhodně natoč;) a nemáš i fotku jak tě nalíčila?:)

Jane řekl(a)...

+1 k Fině. Šuplíčky a video! Jo!

Anonymní řekl(a)...

jeee jste s miou me oblibenkyne a obe oslovil bobbi! tak to je suprovy, ale doufam, ze jste jen vy dve, nerada bych zase o tech samych vecich cetla vsude mozne od blogerek co tomu nerozumi :(
ps: chtela bych videt tvuj kosmeticky arzenal!! :)
nika

Mia řekl(a)...

Koukám, že tu kartu máme dost podobnou. :DD :)) Bezva článek a to video by bylo super! :*

VeronikaD řekl(a)...

kosmetiku BB už chci dlouho vyzkoušet:)

Katie řekl(a)...

OK, takže videošuplíčky dříve či později budou :))

nika: to snad ne, kazdopadne mame byt ctyri :)

evie řekl(a)...

mas velmi prijemny blog, isto sem este zavitam:), knizku bobbi brown som mala v rukach, ale nezdala sa mi az tak dobra, ale je to vec nazoru. Doma mam zatial jeden vyrobok, ale rada by som skusila aj ostatne fajnotky:)

www.mzsweetstrawberries.blogspot.com

Ceady řekl(a)...

moc se mi to na Tobě líbí :)