04.12.11

Sunday talks


Nová, snad pravidelná rubrika o všem, co mě zaujalo v uplynulém týdnu. Tentokrát to bude hodně o knihách. Psala jsem už, že jsme byly s Rádě na křtu knihy Kmeny v Meet Factory. Tahle knížka je podle mě nutnost pro všechny, koho zajímá současné dění v kultuře :).  Obálka je sice trochu děsivá, ale vevnitř najdete spoustu fotek a informací např. o skejťácích, lidí okolo tetování, hipsterech atd. Knihu sestavil Vladimir 518 ve spolupráci s dalšími autory. Objednat si ji můžete třeba tady.
Další poznámka ohledně knížek. Nově otevřené knihkupectví Book Factory ve Spálené ulici v Praze se stalo mým osobním rájem :D. V tomhle knihkupectví najdete zahraniční knihy za výborné ceny. Já si tam koupila krásnou knihu o The Beatles a vybrala jsem si tam další asi 4 tituly :). Doporučuji navštívit! Já byla nadšená, brzy se tam vrátím.


Dalším tématem jsou farmářské trhy. Navštěvujete? My chodíme s holkama na trh na Náměstí Jiřího z Poděbrad. Tam se konají každou středu a sobotu. Mají tam nejlepší kávu z Kávového klubu a různé druhy pečiva, takže tam ráda chodím na snídani. Tuto sobotu jsme si tam s Radkou koupily dva pstruhy na oběd, který se moc povedl! Jsem ráda, že se něco takového pořádá a i když to není ještě úplně ideální, ráda tam chodím.
 Fotka ze soboty na Jiřáku :). Vyfotila Rádě.


Posledním tématem Sunday Talks pro dnešek je nově otevřený blog Lou. Jmenuje se Get the Lou(k) a najdete tam skvělá beauty videa! Všechno v češtině! Lou točí jak beauty tutorialy, tak různá srovnání apod. Je výborná, takže se určitě zajděte podívat :).



3 komentářů:

Zuzankita řekl(a)...

ten blog poznám je super :)

GIVEAWAY on my blog
karissaworld.blogspot.com

Foly D. Sante řekl(a)...

to kde majú tú kávu? v stánku niekde? musím si ísť aj ja dať, keď ju tak vychvaľuješ:)

Jane řekl(a)...

Káva mě zaujala nejvíc a ta fotka je super. :)