30.05.21

SUNDAY TALKS VI.

Last week in my mind...

Poslední série GIRLS. Při prohlížení nabídky na HBO mi došlo, že jsem neviděla šestou sérii seriálu Girls. Už jsem to napravila a musím říct, že se mi tahle poslední série líbila snad nejvíce ze všech. Plus je tam hodně Adama Drivera. Pokud jste stejně jako já Girls nedokoukali, tak doporučuju jít na to.

Friends reunion. Pro fanoušky Přátel velká věc. Tudíž i pro mě velká věc, moc ráda na ten seriál koukám, když potřebuju zlepšit náladu a taky je to seriál, na který jsme se denně dívaly s mou tehdejší spolubydlící Haninou - čas na který mám samé hezké vzpomínky. Reunion jsem viděla hned první den co vyšel a dopadla jsem asi podobně jako ostatní - chvíli jsem brečela, pak jsem se smála a za chvíli zase brečela. Emotional rollercoaster. Bonusy v podobě Davida Beckhama a Lady Gaga included. Viděli jste?

Nejlepšího skořicového šneka za poslední dobu jsem ochutnala v kavárně Tvoje máma ve Vršovicích.


TIP na výlet. Rozhledna Bára u Chrudimi a okýnko Nové místo ve Slatiňanech. Z rozhledny toho moc vidět nejde, ale sama o sobě je velmi zajímavá. V okolí se pak dá projít po lese a můžete dorazit až k legendárnímu kočičímu hrádku (spoiler alert - žádné kočky tam nebyly).

Pusťte si písničku 95 od kapely Wyfe.

Curated vinted: madeirové Marella kraťasy, černý crop top Edited a pásek od Jimmy Choo.

0 komentářů: