23.05.21

SUNDAY TALKS V.

Co mě bavilo tento týden?

Tohle video o stylingu černého oblečení od Victorie z IntheFrow jsem přesně potřebovala. Černého oblečení mám hodně a poslední dobou mi přišlo, že mým outfitům *něco* chybí a vypadají nudně. A přitom stačí pár promyšlených zajímavých doplňků.

Speciální vydání Heroine - Prezidentky. Časopis Heroine mám už chvíli předplacený a dost mě baví. Tenhle speciál mě překvapil, vůbec jsem netušila, že vyjde a tím víc jsem byla nadšená tématem vydání. Je to asi jediný časopis, který si ráda přečtu od začátku až do konce.

Kniha Ostré předměty. Nedávno jsme na HBO dokoukali stejnojmenný seriál, ale protože jsem tam měla nějaké nesrovnalosti, půjčila jsem si knihu, abych si ten příběh urovnala. Kniha je dost jiná a jsem zvědavá jaké rozdíly se seriálem tam ještě najdu.



Tipy na podcasty tento týden: Host Lucie Výborné s Přemkem Forejtem z restaurace Entree, Se ségrou o porodu v nemocnici Na Bulovce a poslední Stopáž, kde můžete slyšet na konci i moje jméno :).

Curated vinted: Tento týden jsem našla fakt krásné věci. Tyhle dlouhé vlněné šaty s kašmírem Nanushka. Krémové šaty Isabel Marant. Espadrilky Valentino. Tenisky Chiara Ferragni - tenisky od Chiary jsem si nedávno taky pořídila a chodí se v nich jako na obláčku.

0 komentářů: