09.05.21

SUNDAY TALKS III.

Tento týden jsem začala číst Zuzanin dech a ta kniha mi nedala pokoj, dokud jsem jí nedočetla. Tahala jsem jí všude, mohli jste mě najít, jak si čtu v čekárně u doktorky. Mám moc ráda české autorky a od Jakuby Katalpy to byla má první, ale určitě ne poslední kniha. 


Taky jsem dočetla Vládu módy o udržitelnosti v odívání. Kniha už je asi 2 roky stará, ale stále dost aktuální. Dozvěděla jsem se tam o různých inovacích i o tom, jak se to vše zase vrací na začátek. Výrobny zpátky do Evropy/USA, ruční výroba tkanin i ruční barvení... opět mě to donutilo se trochu zamyslet nad svým šatníkem a způsobem, jakým nakupuju.

Podcast - Gastromapa - rozhovor se zakladatelem brněnské zmrzlinárny Ještě jednu Jakubem Gavorem. Jeho cesta k výrobě řemeslné zmrzliny je fakt zajímavá a jeho zmrzlina je jedním z lákadel, proč bych si ráda zase někdy zajela na výlet do Brna.

HBO GO jsme si pořídili celkem nedávno, ale už můžu doporučit, co se mi fakt líbilo - Fargo, taky Pustina nebo Sedmilhářky. Včera jsme se dodívali na Ostré předměty (to si musím i přečíst jako knihu, byla jsem v tom seriálu občas ztracená) a co nejdříve bych chtěla vidět Mare z Easttownu s Kate Winslet, slyšela jsem na to jen samé dobré recenze.

MUSIC TIP: Kings of convenience mají po snad osmi letech novou písničku a je úplně stejná jako jejich klasiky a je to přesně to, co jsem potřebovala slyšet. Odkaz tady.

Vinted curated: tentokrát jsem narazila na mini prstýnek Antipearle a tenký zelený svetr Arket přesně na tohle jarní počasí.


0 komentářů: