16.05.21

SUNDAY TALKS IV.

Your Power od Billie Eilish je krásná písnička. Proto je hned první na řadě. Pusťte si ji tady

Film Late night na Netflixu mě nalákal obsazením - Mindy Kaling a Emma Thompson jsou skvělé herečky. Komedie o moderátorce noční show, kterou by v jejím pořadu měl vystřídat mladší moderátor. 

Seriál Mare of Easttown na HBO go je novinkou, dají se pustit zatím 4 díly, které mě zaháčkovaly a teď nedočkavě čekám na další. Kate Winslet je jako policistka Mare naprosto skvělá a uvěřitelná, zápletka se pořád víc a víc zamotává. A pokud se vám líbilo Fargo, včera jsem objevila, že je na HBO GO už čtvrtá série.

Podcast Stopáž s kurátorem galerie GASK v Kutné Hoře. V GASKu jsem naposledy byla asi 8 let zpátky, tak si říkám, že je čas tuto krásnou galerii znovu navštívit. V Kutné Hoře potom mám taky tipy na Kafírnictví, Bistro za rohem a Zmrzlinárnu



Dyzajn market se opět konal tento víkend v Holešovicích. Našla jsem pár prodejců, u kterých jsem si buď něco nakoupila nebo to budu mít v plánu v budoucnu. Náušnice od Fiori e colori na mě čekají jako dárek k narozeninám, potom se mi moc líbily látkové gumičky do vlasů od holek ze Sayonee, vzala jsem si jednu na vyzkoušení. Filip nakoupil kapesníčky do obleku od Kolem krku. Moc se mi líbily pohlednice a přáníčka od Printintin a taky kosmetika u Alma Natural Cosmetics. Byli jste se podívat?

Curated vinted. Tentokrát mám zase něco od Isabel Marant, její kousky se tam objevují často a za velmi dobré ceny. Manšestrová bunda ve velikosti S, snové šaty od Ganni a zajímavá bílá kabelka Mango. Dohromady myslím perfektní outfit.

0 komentářů: