02.05.21

SUNDAY TALKS II.

V minulém Sunday talks jsem psala, že koukám ráda na videa o penězích. V nich vyniká Graham Stephan. Nejvíc mě od něj baví videa, kde komentuje jiná videa - kolik peněz kdo utratil za týden, budgetová videa atp. Nesnáší, když lidi utrácejí za Starbucks a sám pije doma kafe za 20 centů. Je to zábavné a občas i edukativní.

Kniha Londýn prostě žeru mě nalákala na okamžitou návštěvu Londýna. Na to si teda asi ještě chvíli počkám, ale pokud chcete objevovat Londýn a chutě místních restaurací, doporučuju tuhle knihu. Kromě historek z života autorky Lenky Požárové v Londýně tam je taky pár zajímavých receptů z restaurací a bister, kde autorka působila.


Díly podcastů za uplynulý týden - Fashion session o second hand trhu. Jak nyní roste a ještě více poroste. Jaké second handy fungovaly předtím a jak fungují dnes. A že i v "sekáči" se dá nakupovat neudržitelně.

Taste of Prague rozhovor s In August Company. O této značce jsem měla povědomí z instagramu, díky rozhovoru jsem se dozvěděla hodně o tom, jak funguje malá lokální značka, o přístupu "direct to customer" a co vlastně znamená "In August Company". 

Minulý víkend bylo finále 13 řady Rupauls drag race. Měla jsem dvě favoritky a jedna vyhrála, takže spokojenost. Hodně mě bavilo i Rupauls drag race UK - druhá série, která také nedávno skončila. Britské queens mi přišly vtipnější a autentičtější než americké. Koukali jste? Jste spokojení s vítězkami?

Dva tipy na výlet - tento týden jsem se byla podívat v Kroměříži v zámecké zahradě. Je moc hezky upravená, mají tam pávy, různě barevné slepice a dokonce i čtyři opičky. Kávu si dejte ve VeloCafé.

Doporučuju se stavit taky na Hukvaldy, podívat se na stoleté duby s obrovskými kořeny a na sochu Lišky Bystroušky. Kávu si dejte v Ráji na zemi.


Vinted curated section. Dneska tady mám černou kabelku See by Chloé (nad tou vážně uvažuju) a šaty s balonovými rukávy od značky Edited. 

Navštívili jste nějaké zajímavé místo? Budu ráda za tipy.

0 komentářů: