09.07.11

Last night










photos by me (Rádiným super foťákem:D)

9 komentářů:

Foly D. Sante řekl(a)...

páárty, aj ja chcem! zober ma zo sebou nabudúce ju?:)

▲Tyna řekl(a)...

skvělé fotky! I love summer:)

Anonymní řekl(a)...

Katie, odkud mas, prosim, ten cider? Netusila jsem, ze se u nas prodava... Dik:)

Anonymní řekl(a)...

Anonym: prodávají se v na netu a v různých prodejnách čajů, např. já si ho kupuju na Žižkově.
Mě zase zajímá, odkud má autorka ty úžasné žabky :)

Katie řekl(a)...

Foly: OK! to byla takova last minute party :))

Pól, jehož komentář byl smazán..:D dík!*

Anonymní1: ten prodávali na té lodi, kde jsme byli,ale jinak jsem ho viděla v několika obchůdcích, takových těch nonstop čínských apod :D

Anonymní2: sandálky jsou z Bati :))

Anonymní řekl(a)...

Děkuji moc. Kupovala jsi je nedávno? :)

Jane řekl(a)...

to vypada na extra vydareny den. :)

Marie řekl(a)...

Mám ráda takové expresivní random foto :) jen tak dál

Katie řekl(a)...

Anonymní: jojo,pár týdnů zpátky, mohli by je ještě mít :)

Jane: jo to byl , povedenýý :))

Marie: dííky, to mě potěšilo :)