14.05.11

Saturday

Sobota ráno, výborná snídaně (bílý jogurt, jahody a mini Bebe sušenky) a konečně fungující blogger, co víc si přát?
Víkend mám po dlouhé době celkem volný, tak dnes konečně zajdu do knihovny (mají do tří, snad to se svým dnešním tempem stihnu), na sraz s kamarádem, kterého jsem dloouho neviděla a večer nákupy s kamarádkou, co je teď u mě na víkend (já ale nekupuju nic, utratila jsem teď majlant za vazbu a tisk bakalářky... to když se to napoprvé vytiskne celé špatně a tak to musíte dělat znovu no..).
Ve středu jsme se byli trochu projít, a podařilo se pár pěkných fotek (i přestože jsem úplně nemožná ve spolupráci s jakýmkoli fotografem :D). Tady je máte a já se jdu chystat do té knihovny, ať to stihnu.









šaty Asos, baleríny Vagabond

11 komentářů:

daniell řekl(a)...

snídani jsem dnes ráno měla uplně stejnou! :D mini bebe jsou skvělé♥
a hezké fotky:)

▲Tyna řekl(a)...

mňam mimi bebe:D:D
a sluší ti to! ty fotky jsou přímo nádherný;))

alx řekl(a)...

aj ja som si chcela dat mini bebe ale vstala som po obede tak som ranajkovala obed.
a pekne fotky!

M.Isle řekl(a)...

na fotkách ti to moc sluší =)
a taky jsem měla k snídani mini bebe a jogurt =D

Kockandy řekl(a)...

Tobě to moc sluší jako vždy :)

káťo řekl(a)...

kráse fotky!!
hlavne tá prvá! pecka ;)

Cookie řekl(a)...

tie saty su prekrasne!

adela chloe řekl(a)...

sluší ti to
a ta 4. fotka je nádherná!

kdy dáme nějaké kafčo? :)

Jane řekl(a)...

posledni fotka je extra krasna! nevim proc, ale text mi nenajizdi, tak alespon takhle, no. :)

Barb řekl(a)...

Konecne mam zase cas na blog po dlouhy dobe :) MOC ti to slusi, to zaprve, satky jsou pro tebe jako stvorene! No a není pravda, že s každým fotografem bys byla nemožná, my s spolu už docela rozumíme, ne ;)

Uka bakalářku! <3

Katie řekl(a)...

díky všem :)
koukám, že Bebe snídaňové probouzí emoce. jsou výborné :D

adelka: na kafe se domluvíme, co nejdříív*

Jane: text není? to je divné..ale nevadí, stejně je tam to samé co vždy :)

Bárb: dííík! a jsem nejvíc happy, že si myslíš, že nejsem úplně nemožná, já si totiž vždycky nemožná přijdu*