16.07.11

Pink Lipstick

Nedávno jsem u Simone vyhrála skvělou růžovou rtěnku. Už jsem psala o tom, že nemám moc odvahu ji nosit. Teď u mě byla na návštěvě Bárb a udělaly jsme pár fotek právě s tou rtěnkou. Myslím, že bariéry byly prolomeny, protože jsem v ní pak šla ven :). Je skvělá, asi mě s růžovými rtíky budete potkávat často.




+ ukázka z fotek, které na blogu uvidíte již brzy :)

17 komentářů:

▲Tyna řekl(a)...

je fakt úúúžasná:))

Nikol řekl(a)...

tobě ta rtěnka podle mě moc sluší :)
www.th3runway.blogspot.com

Daniela řekl(a)...

strašně ti sluší!
fotky jsou supeer:)

Foly D. Sante řekl(a)...

skvelá rtenka, ale to som ti hovorila! proste ten odtieň je super duper

Unknown řekl(a)...

Rtěnka ti nejvíce super moc sluší!
mumsaidicould.blogspot.com

Teres řekl(a)...

tak ta je úžasná! podle mě ti tuta barva dost sedne :)

Josefína řekl(a)...

jé ty jsi taková roztomilá! hlavně na té poslední fotce =)
a ta rtěnka má fakt skvělou barvu;)

Jane řekl(a)...

rtenka i kosile super! :)

Simone ♥ řekl(a)...

Jsem ráda, že jsi našla odvahu a hlavně, že se Ti rtěnka líbí! :-)

Martina řekl(a)...

tu rtěnku rozhodně dál používej. moc ti sluší.

Nikolas řekl(a)...

posledná fotka je užasná ! :) a máš super vlasy ;)

Martina Navrátilová řekl(a)...

Ta rtěnka je super:) A děkuju za komentář:)) Sleduju tvůj blog;)

Táňa řekl(a)...

ta růžová rtěnka je dokonalá, sluší ti.

Bbarbaa řekl(a)...

<3

SUPÉÉÉ, krásko!

Já si asi taky pořídím nějakou Sephora, fakt mi vyhovovala, co se konzistence týče, snad víc, než YSL :O

Katie řekl(a)...

diky vsem za nazory! :) tak já ji tedy budu nosit ještě vííc

Ejvi ✮ řekl(a)...

Tady ti to nejvíc slušíí!!! Ta rtěnka je SUPER.:)

Katie řekl(a)...

Ejvi, děkuju*