19.07.11

Up all night

Dnes vela fotek! Nemohla jsem totiž vybrat nějaký užší vzorek. Pardón, ale když ony se Bárb tak povedly! Foceno u nás na chodbě/schodech/v okně minulý čtvrtek dopoledne. Po focení přišla Adélka , uvařily jsme (Bárb uvařila) oběd a dorazil Pól. Měli jsme výborné těstoviny a růžové víno. Odpoledne jsme vyrazili na Petřín, ale o tom zase příště :).





 Bowie!
 Bárb from heaven.




15 komentářů:

nat řekl(a)...

<3

pól řekl(a)...

jsi nejvíc fotogenická tvář!

pól řekl(a)...

těším se na příště ;))

Adelka řekl(a)...

ty fotky mam moc rada, maji super atmosferu <3

Bbarbaa řekl(a)...

Strašně ráda tě fotím! Konečně mi ale přijde, že až ŤEĎ jsi úplně dhodila zábrany před objektivem! To je dobře :))

Když si vzopomenu, jak ses mi v Lbc furt kymácela sem a tam :D

Aneta řekl(a)...

ty fotky mají atmosféru..to se mi moc líbí =)

Joll Burr řekl(a)...

ty a víííno:D (dostala jsem na něj teď mega chuť, musíme dát někdy spolu, znalče!) a fotky doooost dobré!

Martina řekl(a)...

skvele fotky, moc ti t nan nich slusi :))

www.myamericandr3am.blogspot.com

Biancaprincipessa řekl(a)...

ta kriciaca je dobra:)

▲Tyna řekl(a)...

nádherné fotky, máš perfektní triko:))

Jane řekl(a)...

fotecky krasne, sekne ti to a jak rekla uz adelka, hlavne maji super atmosferu!

Katie řekl(a)...

díx všem*

Unknown řekl(a)...

ooo, odkial je to trikoooo? keď mi to povieš, tak ťa zavalím nehynúcou láskou a tisíckou ruží!

Katie řekl(a)...

mart: je z Pull and Bear :)

P. řekl(a)...

krásný tričko:-)