23.07.11

GLAMOUR L´Amour

Óda na módu.

Být glamour neznamená jen se společensky obléci, ale také se na odpovídající úrovni chovat.
"Malé černé"
"Koktejlky"
Malá večerní toaleta.
Velká večerní toaleta.
Společenský kostým.
Dívčí taneční šaty.
Večerní plášť.
Pelerína.
Doplňky.

Tohle všechno můžete vidět na výstavě Glamour v Uměleckoprůmyslovém muzeu. Navštívila jsem ji včera a byla jsem nadšená. Šatů tam není mnoho a rozhodně se mi nelíbily všechny. Líbilo se mi, že tam bylo z každého období posledních 60 let něco. Nejen z česka, ale i šaty z USA nebo z Británie. Šaty z roku 2010 od McQueena nebo Polanky a taky šaty z 50. let ušité na zakázku u místní švadleny.
Zajděte se podívat. A navíc v druhém patře pouštějí zajímavá videa, české módní přehlídky z 80. let a podobně :).

p.s. nejvíce se mi líbily šaty na poslední fotce












3 komentářů:

Bbarbaa řekl(a)...

Katie! Povedeny fotky :O Jakoze fakt! :) Ten strevicek.. a ten pohled zvrchu predtim :)

Sikovna..!

▲Tyna řekl(a)...

ty poslední jsou vážně nádherný:))
dík za tip, možná bych tam zašla.)

Katie řekl(a)...

Barb,díík:)

Tyna: zajdi,je to fakt pekna vystava :)