12.01.14

Sunday talks

Miluju kavárny. A taky bistra. A restaurace. Ráda v nich posedávám s přáteli, i klidně sama. Poslední dobou hlavně sama, ve společnosti skript, učebnic a dobré kávy. Spousta lidí se mě ptá, jak se můžu učit v kavárně, ale pravdou je, že doma mám více podnětů k rozptýlení než v kavárně. Tam se pohodlně usadím, piju kávu/čaj, čtu si, podtrhuju, zatímco doma přemýšlím, co bych tak mohla udělat, takže nakonec uklízím v kuchyni nebo mě napadne, že je výborný nápad přeorganizovat celý šatník :). Což v kavárně samozřejmě dělat nemůžu! Ha. Jak to máte vy? Dokážete se soustředit na studium? (p.s. Když už jsem v opravdové krizi, tak prostě jdu do knihovny a tam sedím, dokud něco nenastuduju :).

Tyhle fotky jsou z bistra Sweet and Pepper days, kde jsme byli na sobotní brunch s Bárb a Pólem. Na místě doporučuju vyzkoušet chedar hot dog a výborný cupcake. Káva chutí trochu pokulhává za výborným jídlem, ale zase ji podávají v krásných hrnečcích :).

Přeji Vám pěkný zbytek víkendu!

wearing mikina Pull and Bear, liščí prstýnek Janja Prokić







9 komentářů:

pól řekl(a)...

ten cupcake jsem si měl dát taky :D

Ady řekl(a)...

stylová studijní mikina :3

Edye and Martyn řekl(a)...

souhlas,já se učím jedině v kavárnách! .)
a kávu tam opravdu nemají vůbec dobrou. S&PD mě opravdu hodně zklamalo, znám v Praze mnohem lepší bistra

Veronička řekl(a)...

Přesně! Taky chodím studovat do kaváren, doma jsou odpoledne spolubydlící a nemám klid :D Tak ať se daří při studiu :)

Simbli řekl(a)...

Skvělá mikina! Jinak mně přijde, že se poslední dobou nedokážu učit fakt nikde :-( Mám třikrát přerovnané šuplíky, skříně, každý den vyčištěné štětce, pořádek v počítači, uspořádané fotky ve složkách. Tenhle semestr mě postihla fakt největší krize, nejsem schopná ten mozek prostě zapnout. Vše si podtrhám, pak si to dokola čtu, snažím se na to opravdu soustředit a pak zápisky zavřu a vím z toho velký kulový. Nevím co to je :-(

téra řekl(a)...

nemusím se teda už učit, ale i tak mezi svou prací občas někde posedávám nad kávou a rozhodně mi nevadí, že tam jsem sama, obvykle si čtu, nebo si chystám práci. // moc Ti to sluší. Katie, co je to za značku laku? mám pocit, že takový nutně potřebuju :)

A. řekl(a)...

Najadsej v kavarniach pozeram von z okna a pozurujem ludi na ulici :) a samozrejme vychutnavam kavu, takze tvoju lasku ku kaviarniam uplne chapem :)

Anonymní řekl(a)...

...taky rád vysedávám u kávičky v jednom hotelovém baru na pražském Chodově a jen tak pozoruju lidi a auta venku. Občas mne z této idylky ovšem vyvede někdo, kvůli kterému se musím zvednout a jít ho obsloužit :-)))




/autor je hotelový barman/

Katie řekl(a)...

pól: byl boží...tak příště..:D

Ady: dík :))

Edye a Martyn: pravda! jaké jsou vaše oblíbené? :))

sumiko: pravdu díš!:D tobě taky good luck

Simbli: díky! no, tak to jsme na tom fakt úplně stejně! je třeba zatnout zuby :)

téra: yes! a díky! lak je normálně Rimmel, Grey matter se jmenuje

A.: to taky ráda dělám, tahle činnost je těsně za čtením knížky v kavárně :))

nejmenovaný hotelový barman z nejmenovaného hotelového baru: jako bych tam byla :DDDDDD