16.01.14

Organizing: Lipstick holder

Jedním z reorganizačních plánů mého bydlení je celkově předělat skladování kosmetiky, vyřadit, co nepoužívám a vše zpřehlednit. Jako první se na řadu dostaly rtěnky! Vždycky se mi líbily tyto plastové stojany na rtěnky, a tak jsem se rozhodla si jeden také pořídit. Objednala jsem jej na ebay (stačilo zadat heslo lipstick holder a chvilinku se probírat a vybrat ten ideální) za necelou stokorunu i s poštovným! Vejde se do něj 24 rtěnek, což je pro mě tak akorát, více méně se moje sbírka rovná tomuto počtu.

Velikostně je na rtěnky perfektní, jediná, která se mi tam nevešla byla jedna od Kiko, která je ale celkově v dost velkém obalu. Takhle je mám krásně viditelné, takže se nebudu (snad) malovat den za dnem tou stejnou rtěnkou, kterou budu mít nejblíž. 

Jak vy skladujete kosmetiku? A baví vás koukat na MAKE UP COLLECTION videa na youtube? Mě velmi, hlavně protože tam vždy najdu nové nápady na skladování a organizaci :)



5 komentářů:

Markéta řekl(a)...

to je fakt super!

Nathalie řekl(a)...

Tak podobnú zbierku ružov mám aj ja, ten stojan maximálne potrebujem! Vďaka za tip :)

Martina řekl(a)...

Tak to je bezva. Mám taky spoustu rtěnek, lesků a balzámů a tohle je dobré řešení. Tak na taková videa se nekoukám, ale určitě na nějaké mrknu. Můžou tam být super nápady.

Barb řekl(a)...

vypadá to skvěle

Katie řekl(a)...

díky! :) až vymyslím další části reorganizace, tak opět vyfotím :))