06.01.14

2013: kosmetika

Už jsem stihla vyhlásit nejlepší knihy a hudbu. Dnes je na řadě poslední kategorie a to kosmetika. Tady jsou mí největší favorité za uplynulý rok, jsou to produkty, které používám téměř/úplně každý den. Asi ani není náhoda, že ve dvou věcech jsem se shodla s mou oblíbenou youtuberkou Essie Button (rtěnka a stíny), její videa pravidelně sleduju a očividně mě hodně ovlivnila.



Jak vidíte, nejsou to žádná kvanta :). Nejpoužívanější vůně od Biotherm EAU Océane, která mi pomalu ale jistě dochází (nebudu smutnit, ježíšek mi přinesl jako náhradu Armani Diamonds Rose!). Svěží vůně, spíše letního typu, ale nosím ji i v tomto období (které je, dejme tomu, dost jarní v posledních dnech :)). 

Z make-upu nejlépe vyšel March Perfection od Rimmel. Dobrá kvalita, hezky kryje, vydrží! Nikdy jsem lepší make-up z drogérie neměla. Nejsvětlejší odstín číslo 100.

Donedávna jsem žila v přesvědčení, že tvářenku prostě používat nemůžu, a tak jsem objevila bronzer z H&M, který při jemném nanesení dodává lehce opálený vzhled. A když píšu donedávna, brzy se vám asi předvedu s tvářenkou, která mě nadchla a asi mi vážně sluší...:)

Bronzové stíny Color Tattoo. Každodenní žáležitost. Protože jsem líná, tak nejčastěji samostatně, nanést během vteřiny na víčko a čau. A jak to vypadá skvěle! Hezky odráží světlo a vydrží netknutě celý den. 

Rtěnka Bobbi Brown v odstínu Pink Rose. Moje every day barva, kterou si ráno ráda rozzářím den. Musela jsem si na ni chvíli zvykat (přece jen je dost výrazná), ale teď už jsme perfektní dvojka! 

Na závěr arganový olej. Už delší dobu jsem o něm pořád někde četla a slyšela jen samou chválu. Ty články nelhaly. Vyživuje, hydratuje a krásně rozjasňuje pleť! Pár kapek před spaním a ráno je pleť jako znovuzrozená. A mimochodem báječně voní.

Jaké jsou vaše kosmetické TOP za minulý rok? 

12 komentářů:

Unknown řekl(a)...

Přesně tak s color tatto to mám stejně ! :)

Barb řekl(a)...

já ten rimmel make-up měla, ale nebyla jsem spokojená

Unknown řekl(a)...

Rimmel makeup jsem měla, ale byl takový neurazí nenadchne. Kamarádka s ním třeba zase byla spokojená, takže asi jak komu sedne :)

Unknown řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Violent Lullaby řekl(a)...

Hezke veci! Ja teda s vetsinou naprosto souhlasim, ostatni jsem jeste nevyzkousela. Moc me zaujala ta rtenka.
Ja mam arganovy olej z nejakeho bio shopu a smrdi jak kralici bobky :D

Anonymní řekl(a)...

Jé tak to si mě potěšila,tenhle make up se chystám vyzkoušet! :) A přesně tyhle color tattoo mám taky, jsou super.:)

Once upon a time řekl(a)...

na mne je ten rimmel moc tmavý, i ten nejsvětlejší odstín :-( ale color tattoo patří také mezi moje oblíbence
Once Upon a Time

bara řekl(a)...

dobry clanek

A. řekl(a)...

Makeup pouzivame rovnaky :) a nad tym olejcekom silno premyslam...ja som si v roku 2013 oblubila kozmetiku PUPA, ale sa mi zda ze v CR ju nedostat....

Katie řekl(a)...

Gabulka: jsou skvělé viď! jediný, co mi přijde trochu jiný je ten zlatý...ale možná se mi to jen zdá :)

Bára S: vidíš, s make-upy je to asi nejvíc individuální, každému fakt sedí něco jiného, někdo něco miluje a druhý to úplně nesnáší :))

Iva: přesně tak!

Adéla: ta rtěnka je boží, je i trošku hydratační a dloouho vydrží! budu ji mít ve videu, které se tady brzy objeví (snad :))

Anonymní: tak snad budeš spokojená!

Once upon of time: color tattoo jsou skvělé!

bara: děkuji :)

A.: ano, u nás opravdu není, aspoň o tom nevím. každopádně Pupu znám, na Kypru jsem tu kosmetiku často nakupovala! líbily se mi hlavně kreativní paletky (máme doma jednu ve tvaru žirafy :)

pól řekl(a)...

tyjo, dýňová svíčka!

Nat řekl(a)...

Tak s Rimmel Match Perfection souhlasím, za mě taky nej make-up z drogerky :-).
A na arganový olej jsi mě docela nalákala, pleť teď mažu šípkovým olejem a mizí docela rychle, tak příště možná koupím ten arganový, díky za tip :-)