25.07.21

SUNDAY TALKS XIII.

Druhá série Českého podsvětí mě opět chytla. Podcast žurnalisty Josefa Klímy a youtubera Adama na téma zločinu v česku po roce 2000. Zatím jsou venku asi tři díly a je to stejně skvělé, ne-li lepší než první série. Poslouchat můžete tady.

V pátek jsem poprvé navštívila Museum skla Portheimka. Společně s Museem Kampa a domem Jana Wericha patří pod nadaci Medy Mládkové. V pátek dopoledne jsem tam byla úplně sama, milá paní kustodka mě tam provedla a k místním dílům mi dala vyčerpávající výklad.


Každé úterý, předtím než jdu na cvičení na Jiřího z Poděbrad, stavím se do Kro coffee pro chleba. Mají tam ten nejlepší žitný chleba a semínkový chleba a celozrnný kváskový. Vlastně všechny, co jsem tam kdy koupila, tak byly úplně skvělé. 

Na Netflixu jsme dokoukali seriál On becoming a god in central Florida se skvělou Kirsten Dunst v hlavní roli. Příběh se točí okolo podvodného scam systému FAM, který svým členům zařídí bohatství. Až na to, že spíš ne.

TIP na malý výlet z Prahy - vlakem z Hlavního nádraží do Černošic, projít se na vyhlídku, lehnout si k Berounce a pak si dát výbornou pizzu v Pizza Metro.

Vinted curated tady chvíli nebylo. Dnes bílé tričko s nápisem Love society od Ganni. Džínová sukýnka Bimba y Lola. Sandálky Gucci.

0 komentářů: