18.07.21

SUNDAY TALKS XII.

Rupauls Drag Race All stars 6. Miluju koukat na Drag Race, nejvíc mě v poslední době bavila 2. řada britské verze. Teď jsou na Netflixu každý týden nové díly šesté řady All stars - jsou tam tak kontroverzní drag queens, co mě štvou, že se prostě musím dívat. Máte nějakou favoritku?

Muž bez jazyka od Matěje Dadáka. Další kniha od českého autora, kterou jsem v poslední době přečetla. Četlo se to moc dobře, příběh o spisovateli, který zrovna moc nepíše, o rodinných vztazích, alkoholu a akci obnovení identity.


Po dlouhé době jsme zašli do divadla - tentokrát na letní scénu Studia Dva na Vyšehrad. Viděli jsme muzikál Starci na chmelu a musím říct, že takhle venku s vínem v ruce to byla ideální podívaná.

Písnička Mech od Ventolina. Žádný spěch. Můj letní hit ještě společně s italskou hitovkou Mille.

Francouzský trh na Kampě - dnes máte ještě poslední příležitost zajít si na Kampu na francouzský trh. Je to jedna z mých nejoblíbenějších akcí v roce. Prodává se tam velká spousta vína, cremante, mušle, ústřice a hlavně nekonečně druhů sýra, které si necháte nakrájet na prkýnko a pak už jen ochutnáváte. Jestli takhle nevypadá nebe, tak nevím.

Podcast Taste of Prague o Guilty pleasures. Já bych za sebe z jídla přidala - slané brambůrky polité tabascem. Miluju to. Jaké máte guilty pleasures vy?

0 komentářů: