27.06.21

SUNDAY TALKS X.

Na youtube kanále  Architectural digest se objevilo video domu Cary Delevingne. Něco takového jsem asi nikdy neviděla a moc ráda bych přišla na návštěvu. Každý by měl mít doma bazének plný balonků. Doporučuju se podívat.

Seriál Halston na Netflixu sledujeme doma trochu opožděně, ale velmi si to užíváme. Evan McGregor je jedním z mých oblíbených herců a v Halstonovi je geniální. (Pokud byste ho chtěli vidět v dvojroli, doporučuju třetí řadu seriálu Fargo, kde hraje bratry.) Škoda jen, že to má tak málo dílů.

Podcast Černá čísla od Seznam zpráv je taková pohádka pro dospělé - povídání o vzniku úspěšných společností a jejich zakladatelech. Moc se mi líbil díl o Zásilkovně.

Z podcastů se mi taky tento týden líbil podcast Taste of Prague o věcech, které jsou "overrated". Pro mě by to byly taky burgery, koblihy a domácí limonády. Co pro vás?

Místa v Praze, která jsem si teď oblíbila - restaurace Hanoi square ve Štěpánské ulici s výbornou vietnamskou kuchyní a také Kasárny Karlín s příjemným venkovním posezením a levným Aperolem spritz. 

Pokud si občas dáte rádi zmrzlinu, doporučuju příchuť buchtičky se šodó v Créme de la créme.



0 komentářů: