13.06.21

SUNDAY TALKS VIII.

Kniha Mezi světy Lucie Výborné. Luciiny světy - svět hor a oceánů a svět rádia. Rozhodně nejsem žádný horolezec, nejvýš jsem byla na Sněžce, ale čtení o zdolávání vrcholů celého světa bylo fascinující. Některá popisovaná místa a situace jsem si ani nedovedla představit. Ještě nemám dočteno, trochu si přeju, aby knížka byla obsáhlejší. Najdete v ní také krásné fotografie.

Nová alba Midi lidi - Nikdo se ti nebude smát, když budeš mít lidi rád a Heal the world, konečně. Midi lidi nás na začátku června obšťastnili rovnou dvěma alby. Zatím mě nejvíc baví songy - Láska není švédský stůl a Král půjček.

Pokud jste z Valašska a okolí a sháníte originální dort, doporučuju dorty od cukrářky Chytrohlávek peče. Nechala jsem u ní vyrobit dort pro bráchu k narozeninám a výsledkem jsem byla nadšená.


Až navštívíte Litomyšl, nezapomeňte navštívit kavárnu Kafemysl na náměstí. Mají tam výborný espresso & tonic a milou obsluhu. 

Poslední dobou mě baví podcast Love is on the air od Refresher.cz. Probírají zajímavá témata (v posledních týdnech to bylo například znásilnění, ale třeba i instagram, jazyky lásky atd) a v každém druhém podcastu čtou příspěvky od posluchačů, které jsou často dost zajímavé.

0 komentářů: