16.11.16

Přečteno: BLOOM

Když jsem pár týdnů zpět jela na výlet do Liverpoolu, jedním ze suvenýrů, které jsem si chtěla přivézt byla knížka Bloom od mé milé Esteé Lalonde. Naštěstí ji měli hned v prvním knihkupectví Waterstones, které jsem navštívila, a já jsem v podstatě okamžitě mohla začít se čtením.


Pokud neznáte Esteé (haló, kdepak žijete?), tak ve zkratce: slečna z Kanady, která se ve svých dvaceti letech velmi odvážně přestěhovala přes celý svět do Oxfordu v Anglii, aby byla s chlapcem, se kterým se seznámila na internetu. Trvalo jí docela dlouho, než tam našla své místo a během té cesty ji naštěstí napadlo založit si  beauty blog, a také začít natáčet videa na youtube. Ty se od kosmetiky postupně přesunuly do více lifestyle kategorie (rostliny, pes, knihy, móda...!) a jejich originální obsah se rozhodně odlišuje od tuny dalších videí.


Na knížku jsem byla natěšená a nebyla jsem zklamaná. Je rozdělena do osmi kategorií - Life, People, Work, Beauty, Fashion, Home, Travel a Food. 

Nejvíce se mi asi líbily kategorie Life, People a Travel. V Life mě rozplakala kapitola o jejím pejskovi Reggie (byla jsem zrovna v letadle, typická plačka na výletě :) a rozesmutnila část o depresi (a taky mi zase trochu pootevřela oči). 

V kategorii People mě dojal dopis napsaný její mámou. Byl plný hrdosti na dceru, lásky a něžnosti. Maminky jsou prostě nejlepší. 

Kromě skvělého rozdělení knížky na jednotlivé kapitoly a příběhy ukryté uvnitř nemůžu opomenout nádherné fotografie, barevné oddělení každé části a také obal knihy, který je napůl papírový (povoskovaný) a napůl látkový.


Nezoufejte, pokud se nedostanete do zahraničí, kde by se dala kniha koupit :). Už jsem ji viděla v Neoluxoru na Václavském náměstí (v -1. patře se zahraniční literaturou) nebo je k sehnání na bookdepository.

Četli / chcete si přečíst Bloom? Co si myslíte o tom, že čím dál více bloggerů/ youtuberů vydává své knihy?

3 komentářů:

sarushef řekl(a)...

to zni hrozně zajimave, hned bych si ji precetla :)

Alexxiew řekl(a)...

knižku som zatiaľ nečítala ale určite by som si ju rada prečítala ♥

Katie řekl(a)...

sarushef, Alex Porubská: doporučuju! je to pěkné čtení :)