13.11.16

Czech design week

Tento týden se v Kafkově domě koná Czech Design Week. Vydala jsem se tam v neděli (aspoň nějaký kulturní program, po sobotě strávené se svařákem v ruce, ehm) a objevila několik designérů, o kterých bych vám chtěla povědět.

Hned ze začátku mě zaujala značka Zagh Couture. Jsou to trička, tílka a šaty vyráběné v České republice z kvalitní bavlny. Skvělé je to, že nabízejí výrobu i na míru. Mě nejvíce zaujaly dlouhé šaty v černé či šedé barvě. 


Skvělým vystavovatelem, na kterého jsem narazila v prvním patře byla značka EMBLEMM, která nabízí šátky z francouzského hedvábí a nádherné kožené kabelky. Všechno také vyrobeno u nás v České Republice. Kabelky mě zaujaly kvalitním zpracováním a jejich velikostí (tak akorát na všechny důležité věci, ale pořád to není obrovská taška. Velikost, která se podle mě dost špatně shání.) Emblemm je možno koupit v A+G Galerii na Floře a brzy i online ve vlastním e-shopu.




Zamilovala jsem se do éterických košilek od Terezy Švolíkové. Zrovna na ně krásně svítilo sluníčko, což bohužel způsobilo to, že se nedaly pořádně vyfotit. Doporučuju podívat se na její tumblr, kde je vše krásně nafoceno nebo mrknout na tuhle instagram fotku od Minty Finty holek.



Co dál? Šperky od Lucie Zemanové byly jako z jiného světa. Kolekce inspirovaná vavříny mě dostala svou jednoduchostí a zároveň propracovaností jednotlivých lístečků a záhybů. Líbil se mi hlavně vavřínový prsten ve stříbrné variantě. Bavily mě taky vázy od značky Penocze, originální porcelánové vypínače Mulier, klobouky od Tonak nebo deky od značky Široko

Byli jste se podívat na Czech design weeku? Moc by mě zajímalo, co se tam líbilo/nelíbilo vám.


2 komentářů:

Markéta řekl(a)...

Bohužel nebyla. V Praze jsem sice byla ale museli dát přednost povinnostem.

Marketatrpisovska.blogspot.cz//LIFESTYLE BOOK

Katie řekl(a)...

Markéta: chapu,, ja tady sice bydlim, ale taky jsem stihla narychlo až poslední den :) nemůžeme být všude, jak ráda řikám :D