05.12.13

DESIGNSUPERMARKET

Pokud nemáte plány na víkend rozhodně doporučuji navštívit prodejní výstavu DESIGNSUPERMARKET. Chodím tam každý prosinec již čtvrtým rokem a pokaždé jsem nadšená sortimentem. Letos jsem se zamilovala do visacích květináčků Zahrada na niti, plakátů a triček Myokard (žádná novinka, jeden plakát mi doma už dávno visí a dnes jsem do sbírky pořídila jedno z limitované edice triček) a opět a znovu do dokonalých šperků (hlavně prstýnků) od Janji Prokić. Já tam šla shánět poslední dárky k Vánocům a dopadla jsem tak, že mám dárky pro sebe... a ohromnou radost.

Krásný víkend vám všem!

 Myokard
 Zahrada na niti

3 komentářů:

Zuu řekl(a)...

To jsou boží věcičky!
Nechceš zkusit štěstí v mojí giveaway o tři trička? :)
http://zuuwa.blogspot.cz/2013/11/video-how-to-wear-basic-t-shirts.html

Barb řekl(a)...

hezké fotky

Boulevard de Prague řekl(a)...

Taky se tam chystám, tak jsem zvědavá :)