26.10.13

Sunday talks

Tichonov je alternativní (indie) kapela, na jejíž desku jsem čekala snad rok... ale čekání se vyplatilo. Tento týden jeli mini koncertní turné s úterní zastávkou v Rock café v Praze. Skvělý zvuk, krásné songy, perfektní bicí a překvapivě super zpěvy.. Měli jsme sebou šikovného Kubu, který fotí streetstyle na CCF, a proto se u mě na blogu snad poprvé objevují koncertní fotky, i přestože chodím přibližně na jeden koncert týdně.... Několik písniček od Tichonov se dá poslechnout zde, doporučuju, u mě to skoro vypadá na desku roku... 







5 komentářů:

joss řekl(a)...

wow, díky za hudební tip! zrovna hledám nějaký dobrý český kapely...

Foly D. Sante řekl(a)...

koncertné fotky sú super, dávaj častejšie:)

a kapelka veľmi príjemná, som si ich pustila adobre dobre

pól řekl(a)...

musis sama fotit vic na koncertech! :) a Kuba ma pochvalu!

Katie řekl(a)...

joss: rádo se stalo!

Foly: tak já se pokusím dělat reporty z koncertů častěji..;) sežeň si celou desku, VŠECHNY písničky jsou dokonalé.

pól: no tojo, akorát můj foťák na koncertu nic nevyfotí.. to spíš fujík udělá lepší fotky :D

ceder řekl(a)...

sem teda od nich čekal víc.. jako hudba dobrá..ale ten jejich zpěv..nebo dokonce, když zpívali dva najednou..tak to prostě znělo strašně "teple"

s please the trees, který hráli po nich se to nedalo srovnávat