09.10.13

RiRi hearts MAC

Minulý týden jsem se zúčastnila preview nové kolekce kosmetické značky MAC, která byla vytvořena společně s Rihannou. Čekala jsem hlavně výrazné rtěnky a možná i tvářenky a vše se do puntíku splnilo! Tmavě fialová rtěnka mě dostala, a červený odstín RiRi Woo (velmi podobný stálici Ruby Woo) je podle mě dokonalou (a opravdu nositelnou) červenou.

V kolekci jsou pak i dvě paletky očních stínů, lesk na rty nebo řasy, které Rihanna ráda nosí.




fotila Bárb

6 komentářů:

joss řekl(a)...

jééé, já miluju když do té rtěnky je něco vyrytého

▲Tyna řekl(a)...

ach, omrkla jsem na webu tu fialovou a ta je dokonalá!! jen by mě zajímalo jak by mi slušela..

Unknown řekl(a)...

Tak tohle si určitě nenechám ujít:)

Anonymní řekl(a)...

Ahoj, budeš psát ten článek o úpravě vlasů? :)

Anonymní řekl(a)...

Ta rtěnka je super!:)

Katie řekl(a)...

O úpravě vlasů psát budu! Omlouvám se, že to trvá, už to mám sesumírované, jen fotky ještě nejsou..)