17.07.13

Take me higher

Letní outfit alá Katie. Black! A k tomu (rádoby) bílé Conversky. Černé mám taky, ale ten den jsem chtěla obout bílé :). Vyfoceno uprostřed cesty před palácem Akropolis. "Pozor auto!" Mimochodem, pod věží je otevřená nová restaurace Miminoo, byli jste tam? :)

Zajímavé je, že oblečení, na "běžné nošení" mám všechno v tlumených barvách, ale oblečení na sport mám růžové, fialové, zářivě oranžové... asi aby mě bylo vidět, když v podvečeru běžím uličkama Prahy.





fotila Bárb

7 komentářů:

Aneta řekl(a)...

Vypadáš nádherně!

julianna řekl(a)...

aby ťa bolo vidieť, milé ;)
inak ja som začínala leto s tmavými farbami a teraz najviac nosím svetlé, asi je to tým, že som chytila nejakú farbu zo slnka, tak ma to viac baví.
inak kočka si ;)

cassidy řekl(a)...

jéé, Katie, ty jsi nějaká čím dál pěknější <3 skvělý fotky!

Anonymní řekl(a)...

Moc ti to sluší :), můžu se zeptat, co za připravky na vlasy použivaš a jak si je upravuješ? :)

Alice řekl(a)...

hrozně ti to sluší... máš krásný nohy :)

luckapucka řekl(a)...

mňau! :))

Katie řekl(a)...

Aneta: děkuji!

Julianna: asi jo! taky opálenější kůži ta světlá sluší :)

cassidy: haha, dík :)

Anonymní: napíšu článek, ok? ale moc toho není :)

Alice: dííky!*

luckapucka: čičíí*