12.07.13

Black balloon

Před dvěmi týdny byl tento outfit ideální záležitostí! Dnes skoro taky, koženou bundu s sebou tahám pro jistotu všude.
Na sobě mám nový řetízek od DoubleBubble a milovanou kabelku Mischa Barton.

Chystám se do kina na nový film od Sofie Coppoly - Bling Ring. Viděli jste? Poslední film Somewhere se mi moc líbil a tak se těším a jsem docela zvědavá na Emmu Watson a její výkon. 






4 komentářů:

KatieM řekl(a)...

Videla jsem a muzu jen doporucit. ;) navic je film doplnen o uzasnou hudbu, ktera by se nikam nehodila lip. ;)

Zuu řekl(a)...

Kači, strašně moc ti to sluší! Klobouček ti sedí a miluju ty tvoje dlouhý blond vlasy! <3

joss řekl(a)...

na Bling Ring se chystám někdy tento týden, jsem na to taky zvědavá, hlavně na soundtrack, který mají Sofiini filmy vždy vynikající

Martina Navrátilová řekl(a)...

whaat? Coppola má nový film? tak to jsem hodně špatný fanoušek:( :D musím vidět:))