11.11.12

Sunday talks

Tento čtvrtek jsem viděla tak krásný film, že se o něm musím zmínit. Le Magasin des suicides. Obchod pro sebevrahy. Francouzský animovaný film, který jsem docela náhodně objevila v programu kina Světozor. Překvapení večera - byla to premiéra a film byl skvělý. O městě, kde se každých 40 minut někdo pokusí o sebevraždu, ve kterém najdete roztomilý obchod s pomůckami právě pro sebevrahy. Depresivní, morbidní, ale i optimistický a dojemný :).




Tento týden se také konal festival mladého umění Český tučňák. Byla jsem tam se Sindy  ve středu a v sobotu. Stihly jsme vidět 3 soutěžní filmy, několik koncertů, výstavu a módní přehlídku. Zodpovědně jsme hlasovaly a celý festival si užily! Viz foto, na kterém se tvářím jako vrah! :)
Taky tam byla možnost vytvořit si tričko s vlastním motivem :)).

Pokud ještě nemáte plán na 13. listopadu, tak přijďte do Sasazu na finále! Událost zde (a taky v mém kalendáři po pravé straně ;). Uvidíme se tam?

7 komentářů:

Elis řekl(a)...

Katie nebyla si v úterý na arkádách Pankrác? :)

Jane řekl(a)...

Tučňáka jsem vůbec nestihla a mrzí mě to. Finále bych možná dát mohla, ale stěhujem se, tak je to trošku divoký....to tričko vypadá skvěle!

Kris Tozkousne řekl(a)...

Na ten film se chystám :) Ta animace je kouzelná

Zuzankita řekl(a)...

ste ktásne so Sindy :)

www.karissaworld.blogspot.com

pól řekl(a)...

žes změnila nadpis? :D ten film chci vidět!

Katie řekl(a)...

Elis: nene, ale včera jsem tam byla :)

Jane: na finále přijd, to bude divoký!:)

Kristýna: super! pak napiš, jestli se ti to líbilo :))

Zuzankita: jé, dík!:D

Pól: co? nic jsem nezměnila.. a na ten film běž :)

The Fashion Maniacs řekl(a)...

Jé, to musela bejt skvělá akce :) Jste kočky :)