27.11.12

Otevíráme Vaše skříně - Katie na CCF


Včera se na mé oblíbené módní stránce Check Czech Fashion objevila další část seriálu Otevíráme Vaše skříně a to se mnou!
Fotili jsme to v říjnu, zrovna ten den, kdy venku sněžilo, tak jsme si dali dobrý čajík a já na sebe navlíkla polovinu svého šatníku :).


Byla to sranda, ale taky dost vyčerpávající sranda :). Fotografka Bárb ale byla důsledná, takže jsme musely vyfotit vše, co jsme si vymyslely.

Článek najdete TADY.


Právě včera jsem se dala do menší čistky šatníku a to, co už nenosím nebo nosím minimálně jsem dala na svůj účet na votočvohoz. Takže kdo by chtěl, ať se koukne SEM.

zdroj fotek CCF


7 komentářů:

téra řekl(a)...

super článek na CCF:) seš skvělá!

The Fashion Maniacs řekl(a)...

Wow, jsi tam úžasná Kate :))
V.

Zuu řekl(a)...

joo, tak tohle je parádní!!!
zbožňuju ten gif, jak máváš. tajně tě tam dycky pozoruju, prostě krásnej úsměv a božííí ale fakt božííííí tvářička a vlasy. :)

Alice řekl(a)...

jéééé super rozhovor! a super fotky! uvidíme se zítra v Lindexu doufám! :)

Katie řekl(a)...

díky moc za pochvaly! :))

<3

Kačenka řekl(a)...

Jéé, to je super, že máš ráda Beatles. Já je taky zbožňuju. Taky sbírám všechno, kde se objeví, dokonce i hraju na Hofnerku:). Líbí se mi, že se někdo zajímá o tuto hudbu, takových lidí zase tolik není.

TheNewLifeBeginning řekl(a)...

Takoveto clanky s nahledy do skrini jinych slecen me fakt bavi! moc povedene ;)