07.07.12

What is in my bag

Mám moc ráda příspěvky a videa typu "co nosím v kabelce" a tak mě napadlo jeden taky stvořit. Je možné, že se tu už v minulosti objevil, ale za tu dobu se změnily snad všechny položky, co sebou nosím :).
Pokud jste někdy na svém blogu nebo youtube takový příspěvek už vytvořili, napište mi do komentářů odkaz, ráda se podívám a inspiruju.


Téměř vždy sebou tahám knihu, kterou zrovna čtu. Co kdyby se naskytla chvilka? Čtu v tramvaji, metru, v kavárně, všude. Teď je to zrovna životopis Davea Grohla, chci to stihnout dočíst před koncertem Foo Fighters!
Musím mít u sebe taky krém na ruce (Oriflame), balzám na rty (Oriflame), rtěnku (MAC), antibakteriální gel (Marks and Spencer), diář (Moleskine), kterému můj kolega říká BIBLE, sluchátka Wesc (střídám je s peckami od Koss, když chci být míň nápadná :), peněženka (Mango). Pokaždé sebou nosím fotoaparát, někdy až tři, tenhle je můj starší digitál od Samsung, dále žvýkačky, mobil, klíče (od bytu a od kola) a něco na psaní.
+ hromadu dalších zbytečností, které se střídají, svačiny, učebnice, kapesníky apod.

Přeju vám krásný zbytek prodlouženého víkendu, užijte si pěkné počasí!

11 komentářů:

daydreamers journal řekl(a)...

Kde jsi koupila tu knihu? Na FF du taky, už se nemůžu dočkat ;)
PS: někde v hloubi mého blogu by měl tenhle příspěvek "co mam v tašce" být :)

Eeve řekl(a)...

supr
antibakteriální gel bych měla dokoupit!

▲Tyna řekl(a)...

uaaa tu knížku chci! ty jdeš na foo fighters? ty se máš! wuwaaaa chci taky:/
a supr sluchatka maš, ja si koupila červený a už teď mě štvou že sou červený :D

Romana řekl(a)...

Máš hezký mobil, já mám podobný, ale ve zlaté barvě :)

http://fashionpuding.blogspot.cz/

Alice řekl(a)...

ta kniha vypadá velmi zajímavě! chci! a mám tyhle posty ráda :)

Hanyzka89 řekl(a)...

Take mam tyhle prispevky rada, libi se mi, jak kazdy ma svuj obsah sladeny dle sveho stylu a take jak maji vsichni uklizeno:)
take jsem tenhle clanek delala, tak kdybys chtela: http://hanyzka89.blog.cz/1204/what-s-in-my-bag
:)

lucia m řekl(a)...

great items!

www.aroundlucia.com
www.aroundlucia.com

Mary řekl(a)...

juuu, toto milujem :))

Katie řekl(a)...

Girl with camera: knížka je z bookdepository.co.uk :) taky už se nemůžu dočkat!

Romana: dík! akorát už skoro nefunguje, budu si muset pořídit nový a vůbec nevím jaký...

Alice: miluju životopisy právě, takže jestli je máš taky ráda, tak běž do něj :))

Hanyczka: no,já z kabelky vyházela při focení hromadu účtenek a různých papírků :D takže je to i dobré, že si uklidíš! na tvůj se podívám :))

lucia m: thank you!

maryčka: jó! nafoť taky!*

TheNewLifeBeginning řekl(a)...

miluju miluju miluju "what's in my bag" posty, nikdy se mi neomrzi :)) a tvoje vybaveni je hodne podobne tomu mojemu ;)

I am Mary řekl(a)...

nice!:-)