19.07.12

Luhačovice

Přesně před týdnem jsme si zajely s maminkou na výlet do Luhačovic. Zašly jsme na kafe, oběd, mojito (představte si, že nám nikde neudělali mojito v 11 ráno! Chápete to? Uspěly jsme až v 13 hodin :D), prošly se po kolonádě. Taky jsme ochutnaly nové druhy oplatků (malinové jsou super) a já si natočila kelímek Vincentky, čehož jsem následně litovala, je fakt hnusná :).
Měla jsem sebou svůj milovaný Fuji foťák a dnes už mám vyvolané fotky, tak je můžu ukázat. Na fotkách se mnou můžete vidět i cizí lidi, nebo kus prstu (mamka fotí :), ale i tak se mi líbí!

Kus prstu, značka, auto, ale taky já s božím oplatkem! A v novém extraextra obřím Beatles tričku z Pull and Bear.
U pramenu Vincentky, ještě předtím než jsem se napila...
 Jurkovičův dům.
Tyhle značky byly všude!  Zato značka, že by se nemělo běhat po fontáně tam nebyla a stejně se ke mě ten policista hned hrnul...:D

17 komentářů:

Myrules-myworld řekl(a)...

Náhodou, ten prst jako by se tam hodil! :)))) Moc ti to sluší a tričko je super, takže celkově je to na jedničku! *

/Mrkni ke mně na giveaway!/

Mary řekl(a)...

ten prst XDDDD

Romana řekl(a)...

Taky bych jela na takový výlet :))

http://fashionpuding.blogspot.cz/

téra řekl(a)...

S vincentkou soucítím. jsem ji nucena pít kvůli hlasivkám. a je to takové zlo, že bych občas místo toho radši snědla vařenou mrkev (další velké zlo!) :XDDD fotky na film jsou stejně nejvíc!:)

Bbarbaa řekl(a)...

The best, drahá!
Jsi nádherná, fotky boží a musel to být skvělej vejlet s madřičkou!

:*

GirlieNamedZ řekl(a)...

No to sa tesim zo Sunday Talks! :) musel to byt prijemny vylet :)

bambitka řekl(a)...

Yes, sunday talks :) ! Třeba právě ty vypocené, kdy nebylo co napsat, jsou nejlepší, takže jen tak dál.

Sweetnothing řekl(a)...

Tricko je mega!:)

Anonymní řekl(a)...

Strašně mě něčím dostala ta první fotka, je fakt super, nemůžu se na ní vynadívat! :) Jupíí ST budooou!!! :D

Amy řekl(a)...

Super fotky :) Triko beru! :D

Kris a Mike řekl(a)...

beatles triko! oooo, pekne

xxx
www.cristeene.blogspot.com

▲Tyna řekl(a)...

to muselo být bezva:) krásné fotky!

Anonymní řekl(a)...

cool bag! ;)

Unknown řekl(a)...

BEAUTIFUL PHOTOGRAPHS!YOU LOOK ADORABLE!!!
XX



http://style-squared.blogspot.com/

B. řekl(a)...

Krásné tričko a mamčin prst mě fakt pobavil :D

Martina Paulusová řekl(a)...

jojo, vincentka, to je hnus :D ..díky zdravotním potížím sem s ní už párkrát taky měla co dočinění :D ..jinak moc pěkné fotky, takovouhle architekturu bych na území čr ani nečekala :)

Katie řekl(a)...

díky za komentáře, moc jste mě potěšily :))