25.03.12

Sunday talks

V pátek jsem díky Černé Mooře zjistila, že jsou v Palladiu slevy a i když jsem tam nechtěla jít, tak jsem se rozhodla, že si zajdu aspoň do knihkupectví koupit knížku, kterou jsem už dýl chtěla :). Sleva 20% na knihy je fakt skvělá, protože mě tohleto čtení jde hodně do peněz. A i proto jsem se rozhodla, že až přečtu vše co mám teď doma, tak obnovím průkazku do knihovny a budu si knížky zase půjčovat. Na budování knihovny mám času dost, ne? :D
Kdyby vás to zajímalo, tak jsem si pořídila životopis Paul McCartney - Jeden život. Na biografie jsem zatížená, miluju číst příběhy a osudy různých lidí, i když v posledních letech jsem se dost zasekla u hudebníků a různých umělců. V poslední době jsem četla třeba autobiografii Keitha Richardse (DOPORUČUJU, mám ji i jako audioknihu, kterou namluvil Johny Depp), knihu o Johnovi Lennonovi napsanou jeho první ženou Cynthií nebo třeba už asi potřetí jsem četla knihu od Ultra Violet - Má léta s Andy Warholem.
Na druhou stranu, knihy jako jsou třeba teď strašně trendy Hunger games mě docela míjí. Možná si to přečtu, abych věděla, co na tom ostatní mají, ale rozhodně to není něco, po čem bych sáhla v knihkupectví jako první.

Jak jste na tom se čtením vy? Čtete? Jestli ano, tak co? 


Včera byl opravdu nádherný den, ráno jsme se sešly s Rádě na Náplavce a daly si snídani na farmářském trhu (mají tam fakt velký výběr, ale na můj vkus tam bylo až moc lidí), potom jsme si sedly k Vltavě, posnídaly, Valentýnka (pes) se vykoupala a bylo nám hej! Později jsme prošly půl Prahy, sháněly jsme boty, knížku, potkaly jsme Karla Gotta (ale já ho neviděla, protože... nevím proč, nevím kam čumím, když vedle mě stojí Karel Gott :D) a u toho jsme pily Beaujolais :D.
Později jsem si ještě šla na Floru vyvolat pár fotek z poslední doby, ale ten stroj na tisk zrovna nefungoval. Abych z toho nebyla smutná, tak jsem si zašla do MAC koupit rtěnku :D. Tentokrát tam byla moc milá slečna, vyzkoušela jsem si asi tři, co se mi líbily nejvíc a nakonec jsem si domů odnesla luster rtěnku v odstínu Politely pink, je to krásná barva, tak akorát na jaro/léto.

Vlastníte nějakou MAC rtěnku? Jakou? Mám takový dojem, že potřebuju ještě další :).


Na závěr pár fotek od Vltavy. Celý outfit vám ukážu v následujících dnech, tyhle babičkovské šaty jsem si zamilovala!



17 komentářů:

Jane řekl(a)...

"stroj na tisk" co? :D Jinak ti to sekne a knížky chápu, taky ráda čtu, i když poslední dobou na to nemám tolik času, kolik bych si přála. Ale snažím se na tom pracovat.

▲Tyna řekl(a)...

krásné fotky:)

I am cat řekl(a)...

krásne šaty a ešte kajší psík
Ja si knižky doplňam v antikvariátoch alebo po kamaátoch

Lea Valach řekl(a)...

super fotky, šaty aj pes :)
tiež rada čítam, najlepšie knihy sú také kde sa ponorím do príbehu. Teraz čítam knihu o Amy Winehouse-Amy, Amy, Amy

Zuu řekl(a)...

sluší Ti to !
a nejlepší je pejsek, jak si vysedává na schodech :)

lucie.cacalova řekl(a)...

super fotky! zkus biografii coco chanel, ta mi přišla skvělá! :) včera jsem navíc dostala kroniku mody, takže mám o čtení vystaráno (no ne že bych neměla povinnou četbu, že :D)
http://kavarenskapovalecka.blogspot.com

balzu řekl(a)...

ta sleva se asi nesčítá se studentskou slevou, co? ptže jednu knihu nemůžu nikde sehnat, tak si ji asi budu muset koupit

pragueneedsmorestyle

bambitka řekl(a)...

Já chodim do knihovny strašně ráda, a miluju ten proces vybírání. Přijdu a na co mám zrovna chuť si půjčím (což při vstupu do knihkupectví říct nemůžu, tam je to spíš na co mám prašule to si možnááá koupím). Takže neváhej průkazku si udělej :D

Anonymní řekl(a)...

Ty jsi asi sofistikovana kráva, kdyz mas pocit, ze Hunger games jsou trendy zalezitost. Mozna vytahni hlavu ze zadku a nech lidi, kteri tu trilogii milujou, v klidu zit a dal urputne vymyslej otravne otazky do clanku.

:)))

Eeve řekl(a)...

jůůů
chci tebe i tvýho pejska! :)

Katie řekl(a)...

Jane: jaký stroj na tisk?:D

Lucia: Coco říkáš? Tak jo :) já tady mám životopis Ch. Diora, ale ještě jsem to nestihla otevřít..)

balzu: to nevím! spíš bych řekla, že ne, ale zkusit to můžeš :)

bambitka: neváhej :D průkazku mám, ale už jsem tam dlouho nebyla, tak už mi jistě neplatí..brzy se tam zastavím :))

anonymní: tady se někdo rozčílil :) já o té knížce nikdy předtím neslyšela, ale teď se to valí ze všech stran, kniha, film, laky na nehty inspirované Hunger games.. takže pro mě je to záležitost trendu, prostě to teď letí! a nemám nic proti nikomu, kdo tu trilogii miluje, čtou to skoro všichni mí kamarádi a jsou nadšení, jen mě to moc neláká, that´s it :)

Eeve: hihi :) to není ale bohužel můj pes, je Rádě .)

mummy řekl(a)...

Irónia je, že práve čítam Hunger games :D Kamarátka ma na to vytiahla včera do kina a teraz som zvedavá, ako to bude pokračovať, takže som sa rozhodla prečítať aj knihy.

The Annette Vogue řekl(a)...

Já normálně myslela, že to je Resse Witherspoon :D Neuvěřitelná podoba ;)

Josefína řekl(a)...

úúúžasné "dotkované" šatičky;)=)

Anonymní řekl(a)...

Juu, ty biografie znějí zajímavě. Já jsem HG ještě taky nečetla a pořád nevím jestli mě to láká, nebo ne. :)

Já čtu obvykle nějaký nechutnosti od Welshe, nebo něco odpočinkovýho jako je třeba série Shopaholiků. :) Jediný autobiografický román, který jsem četla byla knížka Hlava nehlava (doporučuju, ale je to občas nechutný :D), jinak si nic nevybavuju. :)
avve

Katie řekl(a)...

mummy: a líbil se ti film? :) já si to jistě taky přečtu, ale až pomine ten hype okolo :)

Annette: haha, díky, Reese miluju!

Josefína: děkuju!*

avve: nechutnosti od welshe už mám asi všechny přečtené už! sakriš..ale možná znovu?:D

Margaret řekl(a)...

musím se smát tomu jak Tvůj pes sedí :D to jsem snad ještě nikdy neviděla :D opravdu vtipné!!
Jinak jsi moc krásná :)