29.03.12

Puntíky

Jsem odjakživa odpůrce puntíků. Nikdy se mi nelíbily, ale něco se ve mně zlomilo, kdy jsem v second handu objevila tyhlety "babičkovské" šatičky. Úplně nové s cedulkou! Za 110 Kč! Když jsem je zkoušela, ještě jsem si nebyla jistá, ale stejně se mnou šly domů. A teď jsem moc ráda! Mají skvělou sukni a lehce nafouklé rukávy, které jdou vyhrnout, takže vypadají přesně dle mého gusta.

Fotila Rádě a o veselí se postaral kolemjdoucí muž :). Brýle a náhrdelník mám z asosu a neviditelné baleríny z H&M.




21 komentářů:

Joll Burr řekl(a)...

ty Puntíku! parádní to je! prý neviditelné baleríny!:D:D

Jane řekl(a)...

Puntíky ti seknou, takže palec nahoru!

Anonymní řekl(a)...

Ahoj, na té první fotce mi připomínáš Reese Whiterspoon :-) A šaty jsou boží, já včera koupila v sekáči nádherné puntíkaté až na zem. (Bílé s černým puntíkem) Za 120,- by byl hřích je tam nechat :-)

Zuu řekl(a)...

ty puntíkatý šatičky jsou bezvadný ! moc Ti slušej :)

Martina Navrátilová řekl(a)...

Katie vzdycky vypada jako Reese:) A melas stesti, ty saty jsou krasne:)

kacenkax123 řekl(a)...

Ahoj, já mám zas pro změnu puntíky ráda odjakživa, takže se mi tvoje šatičky moc líbí! Máš nějaký oblíbený sekáč v Praze?

Tereza Š. řekl(a)...

tyjo, ty jsou vážně super, brala bych je všema deseti :) a souhlas, že vypadáš trochu jako Reese!

▲Tyna řekl(a)...

jsou super a moc ti sluší!:)
hrozně milé fotky:))

Bella řekl(a)...

Souhlasím s anonymem, Reese!:-)
Ať žijí puntíky! Podobné šaty mám taky:-)
WorldByBella

vv řekl(a)...

krásné šaty :) a to puntíky normálně taky nijak v lásce nemám :D

Alice řekl(a)...

moc ti to sluší! puntíky to já můžu :)

Eeve řekl(a)...

jůůů, jsi úplná princezna v nich! :)

jur. řekl(a)...

dost v pohode :)

Bbarbaa řekl(a)...

V pořádku! :*

Foly D. Sante řekl(a)...

úúha, tak puntíky ti idú!! Nos častejšie:)

pól řekl(a)...

polka dots rullez

pól řekl(a)...

polka dots rullez

Kris Tozkousne řekl(a)...

Hodně ti to sluší takže super, že si udělala výjimku místo toho abys dál odpírala :)

Katie řekl(a)...

DÍKY ZA MILÉ KOMENTÁŘE!

a taky za to,že si myslíte, že vypadám jako Reese! to mě nejvíc těší, i když to není pravda :D <3

Mary řekl(a)...

Potrebujem podrobne informácie o balerinach!!!!! Majú nejaký opatok?? Z akého sú materiálu? Koľko stali a kedy si si ich kupovala? Svoju posadnutost rada vysvetlím na plurku XDDDDD

Catherine řekl(a)...

Such a cute outfit, love it !

Your blog is great, I follow :)