02.02.15

January favorites


Mí lednoví oblíbenci? Třči produkty z MAC (náhoda, dva jsem si pořídila sama, jeden byl dárek), jeden lak na nehty, noční krém, sprchový peeling a suchý šampon.
Rtěnku z kolekce Rocky Horror Picture show  (Oblivion) jsem chválila už v nedávném článku o červených rtěnkách. Sytá červená, která dlouho vydrží a nevysušuje rty. 
Mac Mineralize skinfinish v odstínu Lightscapade používám jako rozjasňovač na lícní kosti a miluju ho! Pleť rozjasní tak nenápadně, vypadá zdravěji a rozzářeně, zároveň to ale není "hele mám na sobě tunu highliteru", což mě moc baví.
Řasenky Haute and Naughty too black lash má dva kartáčky, jeden na přírodní look řas a druhý na dramatické nalíčení. Používám jen ten druhý, mám nevýrazné řasy, takže s tím prvním to moc dobře nevypadá. A je opravdu černočerná.
Lak na nehty od Kiko jsem si koupila loni na jaře v Římě a teď jsem mu opět přišla na chuť. Podobný má i Essie, myslím, že se jmenuje Splash of Grenadine.
Vzorek nočního krému od Clinique Turnaround overnight jsem dostala před pár týdny na prezentaci značky Orsay. Je vyživující a ráno pleť vypadá odpočatě a rozjasněně. Vypadá to, že si nejspíš koupím velkou verzi.
Suchý šampon od značky CoLab s vůní London jsem koupila v Londýně :). Používám ho na vytvoření objemu, když jsou mé vlasy unavené. Na to funguje skvěle a opravdu hezky voní. Dá se koupit online.
Další objev z Londýna je Breakfast scrub od Soap and Glory. Voní naprosto dokonale po ovesných vločkách a javorovém sirupu. Má tuhou konzistenci a po použití je pokožka naprosto jemná a voňavá. Používám cca jednou až dvakrát týdně.

Co jste si zamilovali v lednu vy? 

Přeju pěkný začátek nového měsíce!

4 komentářů:

Michael řekl(a)...

Zrovna sháníme suchý šampón. Děkuju za tip na CoLab ^_^
Michael
www.ontheleaf.net

tasteforstyle.blogspot.cz řekl(a)...

Na tu rtěnka si také brousim zuby :)

Katie řekl(a)...

Michael: není zač! ještě mám ráda Batiste, mají je třeba v Douglas :)

Tasteforstyle: červené jsou prostě nej!

Linda řekl(a)...

Ten rozjasňovač vypadá strašně krááásně! Poslední dobou si ale brousím zuby na ten nový Chubby Stick Highlighter od Clinique, tak uvidíme, který vyhraje :)