14.01.14

Tuesday stuff

Vybrat peněženku je opravdu náročná činnost. Požadavky jako hodně místa na kartičky a účtenky, kapsička na drobné a talismany (trsátka etc.), simple a čistý vzhled, to vše výběr dost komplikuje. Proto jsem měla radost, když jsem v prosinci na UMPRUM shopu objevila peněženky od značky Chobot, které navrhuje a vyrábí student Umprum Michal Tichý. Zamilovala jsem si jednoduchý design, kombinaci materiálů (PVC/PES a hovězí useň) i barev (bílá a tmavě růžová? bingo!). 

Má vše, co potřebuji, efektní kapsičku na drobné (není na zip, ale stejně z ní nic nevypadne), místo na karty a dvě větší kapsy na bankovky a ostatní. 

Jak jste na tom s výběrem peněženky vy? Stačí vám malá, nebo ji také máte přeplněnou účtenkami a věrnostními kartičkami?  





7 komentářů:

Jane řekl(a)...

Co to je vedle té peněženky? Diář? Odkud? :)

luckapucka řekl(a)...

to vypadá moc hezky, já ted vůbec poslední dobou ráda utrácím za české výrobky mladých českých designérů, já mám peněženku z dieslu s třásněma už asi 6 let a pořád vypadá perfektně, má akorát velikost, která se mi vejde i do malé kabelky a to je pro mě jasnou prioritou! Dokud mi z ní nezačnou vypadávat peníze nebo se nerozpadne (a zatím na to nevypadá) tak jí nevyměním! Na Chobot se juknu díky za tip!

Unknown řekl(a)...

Haha, ze mně si dělají srandu, že mám ,,kabelku v kabelce"... Mám momentálně obrovskou Oilily, takže nic minimalistického co se týče designu, ale tahle tvoje se mi líbí hodně! Jen jsem neponaučitelnej praktik, takže by mi vadil suchej zip a bílá barva...peněženka prostě musí zvládnout i náročnej terén v zabordelený kabelce :)

Foly D. Sante řekl(a)...

ja musím mať veľkú peňaženku..hlavne musí mať veľa priečinkov na karty:D
tá tvoja je úplne superácka

Barb řekl(a)...

já bych potřebovala v ní víc přihrátek na karty :D

Katie řekl(a)...

Jane: ano, Filofax diář :)

luckapucka: mít takovou peněženku jako ty, co drží a drží, taky se jí nezbavuju! :)) a s tím utrácením za český design, to jsme na tom úplně stejně! :)

Swan lake: kabelka v kabelce, to zní dobře! :D jinak ta bílá část je z pvc, takže je strašně lehce udržitelná na čistotu :)

Foly: dík! JJ, na kartičky, to chce hodně místa, chápu! všechny ty sephory, dmka, mangaloo kartičky, to se musí někam dát :))

Bára: já je vměstnala do jedné z těch velkých kapes a je to i docela přehledné takhle :)

Unknown řekl(a)...

Preferujem skor mensie penazenky lebo ma nebavi vlacit vsade taku velku, ale karty sa kopia, pekna inspiracia

DH empire