04.02.19

BOOKS: LEDEN 2019

Svou výzvu přečíst letos 35 knih jsem vzala vážně a v lednu jsem se do toho zakousla. 

Za leden jsem zvládla:

Panda v nesnázích od Markéty Lukáškové

Hezké oddychové čtení - dva příběhy v jednom - jeden ze současnosti a druhý z dob téměř 70 let zpátky. Hezky se čte, občas se zasmějete, občas protočíte panenky, ale nepřestanete číst až do konce.




Dívku, která si hrála s ohněm a Dívku, která kopla do vosího hnízda od Stiega Larssona. 

Vím, že mám zpoždění a všichni jste už Trilogii Milénium dávno četli. Kamarádka Terka mi ji doporučovala tak dlouho, až jsem k Ježíšku dostala první díl. Celou trilogii jsem za měsíc přečetla a pokaždé, když jsem dočetla knihu, tak jsme si doma rovnou pustili i filmové zpracování (U první knihy to nebyl moc dobrý nápad, protože ve filmu bylo hodně změn, ale další dva díly už se mi líbily.)
Příběh Lisbeth Salanderové a Michaela Blomkvista byl napínavý a rozsáhlý, během trilogie se objevuje spousta  postav. Četlo se mi to ale lehce jako nějaká pohádka, občas jsem se přistihla, že čtu čtyři hodiny vkuse a najednou je půlnoc.



P.S. Z Paříže od Marca Levyho

Na tenhle příběh jsem náhodně narazila v knihovně a přišlo mi příhodné si přečíst nějakou romantiku po kriminálním příběhu Lisbeth Salanderové.

Slavná britská herečka, která je nešťastná a schovává se v Paříži, kde ji s novým účesem nikdo nepoznává, potká přes seznamku amerického spisovatele. Zpočátku se dohodou, že budou jen přáteli, ale víte jak to v romantických knihách chodí... fajn čtení na pár večerů, ale myslím, že za pár měsíců už ani nebudu vědět, že jsem něco takového četla.

P.S. Asi chci jet do Paříže :)



Tíživou lásku od Eleny Ferrante

No Geniální přítelkyně to nebyla, fakt ne. Kniha byla ale dostatečně krátká na to, abych ji rychle přečetla a pak si řekla "What the fork was that?" Já vlastně pořád nevím. Podle reviews na goodreads jsem to asi moc nepochopila. 

P.S. Z fotek můžete poznat, že nejraději čtu doma na gauči, pod měkoučkou dekou. Nejlépe se skleničkou dobrého vína nebo čaje.
Kde nejraději čtete vy?

0 komentářů: