31.10.15

October favorites

Dnes je poslední den v měsíci a já si po dlouhé době vzpomněla, že bych vám mohla nafotit své oblíbence za tento měsíc. Knížka, svíčka, čaj, čepice... typicky podzimní věci! :)


Začala bych knížkou - Harryho Pottera jistě nemusím nikomu představovat. Tentokrát vyšel Kámen mudrců v ilustrované verzi s obrázky od Jima Kaye. Kniha má velký formát a je opravdu krásná, ty ilustrace ji posunuly o několik levelů výš. Baví mě taky, že je text rozdělený na sloupečky. Pokud máte v přátelích milovníky Harryho Pottera (což je dost pravděpodobné) je tohle skvělý tip na vánoční dárek.

Zelený čaj jsem si nechala přivézt od kamarádky z Londýna. Je z The Tea House Covent Garden. Zelený s kousky brusinky a růží. Nádherně voní a skvěle chutná. Ze sypaných zelených čajů mám ještě moc ráda Mogo mogo z Oxalis, jsou v něm kousky manga a banánů.

Svíčka s vůní GINu je mým úlovkem T.K. Maxx v Drážďanech. Stála 10 EUR, přičemž běžně v prodejnách stojí kolem 1000 Kč, takže jsem nadšená. Provoní celý pokoj a řekla bych, že díky své velikosti velmi dlouho vydrží a taky krásně vypadá jako doplněk do bytu.

Čepici z Quiksilver jsem už pořádně vynosila, protože tento měsíc již chvílemi byla velká zima. Je v ní krásně teplo, barva je mezi tmavěmodrou-černou a nejvíc oceňuju, že na ní není žádné obří logo jako skoro na všech čepicích, co jsem v obchodech viděla. Koupena ve skateshopu v OC Nový Smíchov.

A na závěr kosmetika. Masku Brazened honey z LUSH jsem dostala a totálně se do ní zamilovala. Krásně voní medem a ovocem. Pleť rozjasní a díky malým částečkám funguje i jako peeling. A protože mi Linda říkala, že nový obchůdek LUSH v Palladiu je naprosto skvělý, vydala jsem se tam a pořídila si šampon BIG, který tady nutně taky být musí, protože to je asi nejlepší šampon, jaký jsem kdy vyzkoušela. Je na objem, jsou v něm velké kousky soli a nikdy mi žádný šampon vlasy neumyl tak dokonale jako tento. Krásná vůně je už jen bonus. 

Velmi opožděně jsem si taky pořídila EOS balzám na rty. Nikdy mě moc nelákal jeho tvar, ale když jsem na parfums doobjednávala zásoby micelárek, sprejů na vlasy atd. tento pruhovaný balzámek jsem si přihodila do košíku a od chvíle vyzvednutí ho nemůžu přestat používat. Krásně jahodovo-vanilkově voní a dlouhodobě hydratuje rty.

Jaké oblíbence za uplynulý měsíc máte vy? Užijte si víkend!


3 komentářů:

vv řekl(a)...

Tak toho Harryho nutne potrebuju jako dárek pro nejvetsiho fanouška (=pro sebe:DD)

Katie řekl(a)...

Markéta: chápu! :D já si tu knihu taky koupila sama O:)

Unknown řekl(a)...

Harry je super! moje detstvo! a tá sviečka vyzerá krásne <3
Pozdravujem a dakujem za komentár ;)