03.05.15

April favorites


Vypadá to, že na blog píšu už jen mé měsíční favorites :). Tentokrát jich moc není, ale stejně jsem se o nich chtěla zmínit. Rtěnka od Bobbi Brown je z edice Sheer lip color. Odstín Pink violet je zářivě růžový s fialovým podtónem. Concealer od Bobbi používám pod oči, po nocích, kdy se mi nedařilo spát. Smaže tmavé kruhy pod očima. (Odstín Warm ivory). 
Denní pleťový krém od Korres používám již delší dobu, jen jsem se o něm nestihla zmínit. Je to Wild rose krém na hydrataci a rozjasnění pleti.
Body lotion z &Other stories s vůní marockého čaje jsem si zamilovala. Miluji vůni zeleného čaje i máty, takže toto byla jasná volba.
Poslední na řadě je lak na nehty od L´Oreal. Bílá barva s růžovým nádechem č, 859.

Jaké kosmetické produkty jste si oblíbili vy?

2 komentářů:

Kateřina Kulesová řekl(a)...

Podobný korektor mám od Estée Lauder - Double Wear Stay In Place a jsem s ním hrozně spokojená :) V dubnu jsem si oblíbila tónvací krém od Nars a hlavně Ruby Woo od Mac :) Co se týče rtěnek, na ty od Bobbi Brown se chystám :) A lak na nehty od L'Oréal jsem taky téměř vypotřebovala:) Jsou báječný!
www.rinakrois.com

Katie řekl(a)...

Kateřina: Ruby Woo mám taky moc ráda, jen ta aplikace je pro mě vždycky utrpení, přijde mi trochu jako lepidlo, nezdá se ti?