04.06.14

May favourites


Mini-pidi řasenka Lancome Hypnose Drama byla jako dárek k časopisu Grazia. Použila jsem ji jen ze zvědavosti a od té doby žádná jiná řasenka nemá šanci a plánuju si koupit plnou verzi. Řasy jsou hustější a řasenka je krásně zvýrazní a prodlouží. Co víc si přát?

Korálová tvářenka je od značky Kiko z kolekce Rock attraction. Odstín 05 Sound Coral mi učaroval, již chvíli jsem sháněla tvářenku podobného odstínu a tato kromě barvičky dodává i lehce opálený vzhled. 

V Římě jsem navštívila obchod Kiehl´s (který je teď už i v Praze, jupí!!!), kde jsem se zamilovala do vůně Orange flower a lychee tak moc, že jsem si ji rovnou koupila. Netradiční kombinace pomerančového květu, liči, Marocké růže a medu je prostě dokonalá.

Největší oblíbenec a objev v make-upu za květen je však Lolita paletka očních stínu od Marca Jacobse. Přála jsem si ji již delší dobu, a když mi Linda řekla, že v italských Sephorách mají dekorativní kosmetiku MJ, bylo mi jasné, co si odtud odvezu. V několika pobočkách byla vyprodaná, ale přece jen jsem ji ulovila! (Poslední!) Jsou tam matné i třpytivé stíny v béžovo-hnědo-růžovém odstínu, které se hodí na celodenní nošení. 


Z pleťové/tělové kosmetiky mám čtyři největší oblíbence. Balzám na rty od Nuxe - Reve de Miel je opravdu luxusní a hustý, na suché rty dělaný. Od anglické značky Balm Balm zbožňuju jejich čistící balzám a sérum z šípkové růže, které používám na obličej přes noc. Zamilovala jsem si také Midnight recovery sérum od Kiehl´s, které jsem koupila mámě a teď ho nutně potřebuji i pro sebe. Last but not least je sprchový olej od Rituals, který jsem dostala od Radušky k narozeninám (děkuju!). Krásně voní a zvláčňuje, jako bonus má i super obal.

A co vaši oblíbenci? Používáte některý z těchto výrobků?

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

juuu, moc hezký věci :) nalákala jsi mě na tu vůni od Kiehl's a možná taky na ten sprcháč :)

- marilyn

Linda řekl(a)...

!!!!!!!!!!!!!! ta paletka !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Joll Burr řekl(a)...

ta paletka mě láká jako moc! kolik tam vyjde? že bych si ji z letní dovči taky odvezla?:)

Katie řekl(a)...

Joll: okolo 55 EUR :)

Unknown řekl(a)...

Ta paletka je boží ! .)
Má super odstíny :)

Unknown řekl(a)...

Jů pěkné věcičky :)