12.07.16

Koho sledovat na snapchatu


Mě samozřejmě. Hahaha. No ale fakt. Jsem tam jako @katieinblack. V mých snapech můžete vidět koncerty, pejsky, jídlo, kamarády a sem tam nějaké umění. A už byl dokonce jeden haul! (Ze zahradnictví Chládek, jak dospělé.)

A kdo snapuje tak, že mě to baví a dokonce Vám o nich napíšu? Here you go...

Famous peeps

Allison Williams @awilly88 - Marnie z Girls v reálném životě kupodivu není vůbec otravná. Má krásnou labradorku jménem Moxie (kterou hodně točí, juch) a celkově je dost vtipná. Těším se na den, kdy se na snapchat připojí taky Lena Dunham.

Caroline de Maigret @caroline2m - chic francouzka Caroline si snapchat nainstalovala teprve před pár týdny a už mě dostala zákulisními videi z přehlídky Chanel a svou angličtinou se sexy francouzským přízvukem. Taky Vám ukáže, jak si udělat takovou ofinu jako sama nosí a nestydí se ukázat video, jak se jí podařilo vytopit hotelovou koupelnu.

Alexa Chung @chungalexa - Alexu miluju z dob, kdy chodila se zpěvákem Arctic Monkeys (to je už hodně dávno, jsou to doby, kdy vypadal ještě k světu), nábožně jsem sledovala její youtube pořad Future of fashion (na kanálu British Vogue) a teď mě baví na snapu. Cool outfity, její sympatičtí kamarádi (videa z Glastonbury byly top) a cestování. V příštím roce přijde do prodeje její vlastní značka oblečení, na to už jsem teď dost natěšená.

Hilary Duff @hilaryduff - návrat na střední školu, kdy jsem filmy s Hilary milovala. Takové Italské prázdniny jsem viděla asi 15x (don´t judge please). Teď hraje v seriálu Younger (který je skvělý btw, pokud jste neviděli první dvě série, doporučuju! Režíruje to a scénář napsal Darren Star a ten jak známo je autorem legendárního Sex and the city) a snapuje ukázky ze zákulisí.

Jared Leto @jaredleto - k Jaredovi nemám moc co dodat. Nesnapuje často, nejčastěji přírodu a výhledy ze skal, na které leze. A občas do některého z filterů vyfotí i svůj krásný obličej, haha.

Karlie Kloss @karliekloss - inspirace. Cestování. Code with Karlie. Stojí za to ji sledovat a nechat se nakazit nekonečnou energií.

Kim @kimkardashian - Kim mě baví. Největší radost mám, když se ve snapu objeví i Kanye (i když nejčastěji spící, lol).

Macklemore @mackandryan - Macklemore teď jel turné po Evropě, tak jsem s ním sledovala veškerá města, která navštívil. Madrid, Budapešť, Moskva. Natáčí zajímavý lidi na letišti a celkově má dobrý pozorovací talent.

Reese Whiterspoon @snapsbyreese - Reese má ráda brunche, pejsky a moře, A přesně tohle taky snapuje!


Favorite peeps

Amelia Liana @amelia.liana - bloggerka z Londýna. Baví mě její pečení, pes Duke a destinace, do kterých často cestuje. Naposledy mě nadchlo Hamptons, dreamy!

Anit z fashionbook.cz @anit_n - Anit taky hodně cestuje, má skvělého mini psíka a boží vlasy. 

Estée Lalonde @essie_button - Estée má skvělého psa (snapujte pejsky, získáte si mé srdce), bezva styl (#fashun) a žije v milovaném Londýně.

Man repeller @man_repeller - můj nejoblíbenější blog ever (jestli se ještě dá nazývat blogem). Nábožně čtu každý den a do zákulisí redakce se můžu podívat právě na snapchatu.

Pavlína @pavlina_speaks - cestování, ukázky z časopisů, inspirace. 

Mia @princeznamia - beauty novinky a Nelinka (pes samozřejmě :D). Mia je jedna z nejsympatičtějších bloggerek, 



Kurabeznohy @kurabeznohy -  umění, sladěné outfity s umělci (miluju!), festivaly, výstavy. 

Bárb @barbdrasnarova - Baru z checkczechfashion je vtipná, občas uřvaná (#srdíčko) a na jejím snapchatu uvidíte Pajika (@polkiller), hodně zmrzliny, snapy z akcí, kterých se účastní a občas nějaké video, kde jsem i já a cpu se grilovaným sýrem.

Victoria Inthefrow @inthefrow a Fleur de Force @fleurdeforce. Britské bloggerky, které jezdí do snových destinací a dokonalých hotelů. Ráda se do těchto míst podívám s nimi.

Filip Horký @filip.horky - reportér DVTV, snapy jsou však většinou úplně mimo reportérskou práci a Filip vám třeba ukáže Orlickou přehradu z lodičky nebo speciální letadlo, které zrovna přistává na letišti.

Koho sledujete na snapu vy? Snapujete? Ráda se na Vaše snapy podívám.





3 komentářů:

Ľúbezná řekl(a)...

Jareda sledujem aj ja a presne z tých istých dôvodov :D

Minau řekl(a)...

Super, díky za tipy.
Já sleduji např. Ashley Benson, Chiara Ferragni, Julianne Hough, Gigi a hooodně modelek.

Katie řekl(a)...

L´úbezná vid! ted tam mel zase pekne selficko :D

Minau,,vidis Chiaru nesleduju, tu bych si mohla najit :) díky!