18.10.15

Sunday talks

Běžte do kina. Na Mládí. Tak krásný film jsem opravdu dlouho neviděla. A taky jsem si dlouho (s radostí) nepobrečela v kině. Krásná scéna, herci, kostýmy, hudba, příběh. Nečtěte negativní recenze a prostě běžte a udělejte si názor sami.

"You said emotions are overrated. Emotions are all we´ve got."


Viděli jste v poslední době nějaký film, co by na vás udělal velký dojem? A těšíte se na Stážistu? Já strašně moc :).

3 komentářů:

sumiko řekl(a)...

Dneska jsem byla v kině! Dlouho jsem nic tak dobrého neviděla...i když já asi vůbec dlouho nic neviděla. Každopádně nadšení :)

Michael řekl(a)...

Och, ano ano, Youth a Stážista, dva filmy, kterých se nemohu aktuálně dočkat. Po naprosto prázdném létě, kdy fakt nestálo za to na něco do kina jít, přichází podzimní nadílka a já jsem happy =).

Rád bych něco z poslední doby doporučil, ale není moc co =( .. snad jen Still Alice

Michael
www.ontheleaf.net

Katie řekl(a)...

sumiko: taky jsme byli nadšení:)

Michael: ano, podzimní nadílka filmů! to mám na podzimu ráda, hudba, filmy... Still Alice se mi moc líbilo, Julianne mě dostala, byla skvělá :)