11.10.15

FALL TIPS

Filmy, seriály, knihy, nová hudba... S příchodem podzimu se přesouvám dovnitř a hledám způsoby, jak si večery strávené doma (se zásobou čajů a vonných svíček) zpříjemnit.

O nedávno přečtených knihách jsem se zmiňovala naposledy tady, od té doby se mi ještě podařilo přečíst Aristokratku ve varu (četba tak akorát do vlaku) a včera jsem dočetla Modlitbu pro Kateřinu Horovitzovou od Arnošta Lustiga, kterou všem doporučuju.

Začala bych hudbou, protože už nějakou tu chvíli jsem totálně zamilovaná do nové desky Foals - What went down. Album je hlasitější a temnější než předchozí, ale najdete na něm i tišší písničky, jako třeba Give it all nebo London thunder. Sama mám nejraději Lonely hunter.



Na nové album českých Tata Bojs A/B jsme čekali čtyři roky. Je mnohem lepší, než jsem myslela, že bude! Poslouchám ho stále dokola, dokonce jsem na chvíli přestala číst knihy v metru a radši si pustila desku. Těžko vybrat nejoblíbenější track, bude to buď S ní, Radioamatér, Sonda nebo Hrana. Nebo Noční linky? Album si můžete koupit tady.



Svou novinkou mě potěšili taky Disclosure. Album Caracas je opět plné hostů (Sam Smith, The Weeknd, Lorde) a hitů. Dostalo mě Magnets, kde zpívá Lorde a byl k songu natočen dokonalý videoklip. 

Tyto tři alba jsou naprosto rozdílné a všechny skvělé.



Filmy - mám teda jen jeden, před týdnem jsem byla v kině na Marťana s Mattem Damonem. Dopředu jsem téměř netušila o co jde, představovala jsem si nějaké šílené sci-fi, co mě nebude bavit. Jsem ráda, že jsem se spletla - film byl vtipný i sarkastický a ty dvě hodiny v kině utekly jako voda. Jako bonus celým filmem hraje super hudba.



Seriály - nemůžu se dočkat nové série Jane the virgin (už zítra 12/10!). Tenhle seriál má všechno, romanci, intriky, vraždy, únosy :D. Je to taková malá americká telenovela. Z první série jsem byla nadšená, doufám, že druhá nezklame. A pokud zklame, tak aspoň Raphael (Justin Baldoni) bude pořád krásný..;)



Druhý seriál na který jsem se namotala je Scream Queens. Přestože nesnáším horory a vraždy, tak tohle mě fakt baví (a části, kde se objevuje Red Devil občas prostě nekoukám nebo se dívám přes prsty :D). Fascinuje mě prostředí Sorority houses (sesterstev) na amerických univerzitách a tento seriál se odehrává právě v domě jednoho z nich. Hraje tam skvělá Emma Roberts a režie se ujali režiséři z Glee a American Horror story.



Co baví na podzim vás? Ráda si poslechnu vaši oblíbenou hudbu nebo se podívám na film či seriál.

2 komentářů:

pól řekl(a)...

pod vše se podepisuju :))

Katie řekl(a)...

pólík: dík! :*