25.09.15

SUMMER FAVORITES

Během léta jsem si oblíbila pár kosmetických produktů, o které bych se dnes chtěla podělit. Snažím se nekupovat moc nové kosmetiky a spíše spotřebovávat to, co už doma mám (logicky, ale je to těžké :), ale občas ke mě zabloudí nějaký ten nový kousek... 


Lak na vlasy Label.m Hairspray je to pravé na mé jemné vlasy. Udrží je na místě, ale nijak nezatíží a viditelně neslepí. Roztomilý obal je už jen plusem. 

Sprchový gel od Korres jsem koupila na dovolené v Řecku. Vůně s fialkama a bílým pepřem je opravdu unikátní, hodila by se i pro parfém.

Caudalie beauty elixir je už taková moje klasika - tento sprejích používám na obličej ráno po vyčištění pleti těsně před krémem a večer podobně - po odlíčení a před nanesením nočního krému či masky.

Voděodolná tužka na oči ze Sephory v odstínu Purple je naprosto dokonalá na jednoduché líčení. Stačí nakreslit linku nad oči, trochu rozmazat štětečkem nebo prsty a casual líčení je na světě

Concealer od Urban decay jsem si pořídila ze zvědavost. Došel mi můj oblíbený Nars corrector (v odstínu Vanilla) a o tomto jsem slyšela samou chválu. A oprávněně - dobře kryje a přitom je lehký a snad i trochu hydratační. Hodí se jak na kruhy pod očima, tak i pro zakrytí začervenání apod.

False lashes concentrate z Kiko jsem neodolala při poslední návštěvě Milána. Je to klasická báze pod řasenku, která řasy pomůže zahustit a prodloužit. 


Parfém Rose od Paula Smithe jsem dlouho očichávala v Sephoře, a teď, když mi došel můj parfém "do práce", tak jsem neváhala. Voní opravdu jako růže, což miluju!

Krémy na ruce spotřebovávám rychlostí blesku, takže tento mini určitě za chvíli zase mít nebudu. Je z &Other stories v jejich nejlepší vůni Moroccan Tea. Z této edice mám i tělový krém a té vůně se nemůžu nabažit.

Co z kosmetiky okouzlilo vás?

0 komentářů: