04.06.15

June favorites


Květen je můj narozeninový měsíc, takže kosmetická nadílka je vždycky trošku větší. Jací jsou tentokrát mí oblíbenci? Je tam produkt na ruce, na pleť a klasicky několik věcí na rty.

Krém na ruce s vůní maliny od Manufaktury jsem si zamilovala na první dotek. Poslední dobou na krémech na ruce dost ujíždím, spotřebovávám tubičku za tubičkou a tenhle mi učaroval, jak vůní, tak lehkou texturou, která je hydratační, ale nelepící.

Tužka na oči Marc Jacobs v odstínu (LUNA)TIC byla v polské Sephoře láska na první pohled, haha. Samozřejmě mě to hned táhlo ke stojánku Marc Jacobs, zaprvé protože u nás není a zadruhé, protože od něj již mám paletku Lolita, kterou používám skoro denně a je skvělá. Tužka má gelovou texturu a vydrží celý den. Stříbrno-lila odstín není úplně barva "na den", ale  i tak ji nosím i do práce.

Leska na rty NARS z kolekce Christopher Kane for NARS je v barvě Glow pink. Nalákalo mě krásné balení a neobvyklá barva. Na rtech vypadá krásně, a i když lesk třeba po jídle zmizí, tak na rtech zůstane lehce růžový "stain". Pro mě nejpoužívanější dekorativní produkt na rty za uplynulý měsíc.

Kombo LUSH Popcorn scrub a Clarins Moisture replenishing lip balm s voskem z růže. Z počátku měsíce jsem měla rty šupinkové a dost vysušené, což lehce vyřešil scrubík s vůní popcornu z Lushe v kombinaci právě s balzámem na rty od Clarins. Scrub rty obrousí a balzám zase vyživí.

Last but not least. Krém na obličej od Kiehl´s. S přibývajícím sluníčkem jsem sháněla krém s SPF, a nakonec se rozhodla (po vyzkoušení vzorku) pro tento Ultra facial moisturizer s SPF 30. Voní jako léto, lehce se nanáší a okamžitě se vsákne. Pleť je po něm lehce rozjasněná a hlavně chráněná před sluníčkem. 

A jakou kosmetiku jste si za květen oblíbili vy? 

5 komentářů:

Foly D. Sante řekl(a)...

ja zbožňujem celú tú malinovú kolekciu z manufaktúry! Ochutnaj aj ich sirup, fajný!

Sasha řekl(a)...

Krém na ruce mám taky. Ze začátku mi přišel hrozně super, ale teď už mi začíná vadit na vůně. Měla jsem i tělový krém a nějak se mi ta vůně zprotivila :D. Lesk je krásný, mně by bohužel asi neslušel..

Suzy řekl(a)...

Lush popcorn je můj favorit už dlouho, miluju tu chuť! (:

Krásnou neděli! ♥

THE KAWAII PLANET

Katie řekl(a)...

Foly: mají i sirup? wow, ten vyzkouším :)

Sasha: mě stále voní a krémy na ruce u mě mizí rychle, tak snad se mi nezprotiví tak jako tobě :)

Suzy: žejo, je super!*

Malá Dominika řekl(a)...

Věci z Manufaktury mám moc ráda :) Sice tedy nejsem zrovna velký fanoušek jejich krémů na ruce, ale jejich peelingová mýdla a masky na oči úplně zbožňuji :)