15.02.15

Shoes everywhere

Už jsem se vám někdy svěřila, že jsem blázen do bot? Že ne? Mám doma počet párů, který jedna jediná žena prostě unosit nemůže, a jsem moc ráda, že jsem několik párů mohla poslat dál přes vinted (přesněji zatím čtyři páry). Teď mám ale zase místo v botníku, a tak jsem začala (zatím jen tak orientačně) koukat po novém páru na jaro/léto. A co mi padlo do oka?
p.s. Můj profil na vinted je tady, postupně tam přidávám další kousky.

Šedé ASOS sandálky

Líbí se mi výška i tloušťka podpatku, který vypadá stabilně. Také mě lákají ty všechny pásky a popruhy kolem chodidla, naznačuje to, že budou hezky držet na noze. Cena 48 liber.
Odkaz tady. Mají i černou variantu.














Černé ASOS sandálky
Další sandálky, které splňují má kritéria - stabilní podpatek + dobře drží na noze. Tentokrát v černé barvě. Dokážu si je dobře představit se skinny jeans i se sukní, či jednoduchými šaty.
Stojí 42 liber a najdete je zde.














Černé sandálko/loafers
Těžko říct, jsou to sandálky nebo mokasíny? Každopádně se mi moc líbí tvar i provedení - matná kůže versus lesklá kůže. Mají je na nastygal za 65 liber.





















Taky neodoláte pěkným botkám? Jaký pár chybí v botníku vám?

3 komentářů:

Michael řekl(a)...

Která žena není blázen do bot? =D

Michael
www.ontheleaf.net

luckapucka řekl(a)...

Ty posledni jsou super, podobne mam vyhlidnute v Mangu ;)

Katie řekl(a)...

michael: asi vetsina, to mas pravdu :D

Luckapucka: zajdu se tam podivat, takovy styl bot na tobe uplne vidim!